سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد:

نصب ۵۶ تابلوی بزرگ تبلیغاتی با موضوع «شهادت و مقاومت» در شهر

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان در پی هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، از نصب ۵۶ تابلوی بزرگ تبلیغاتی با موضوع شهادت و مقاومت در شهر خبر داد.

شناسه خبر: 174728
نصب ۵۶ تابلوی بزرگ تبلیغاتی با موضوع «شهادت و مقاومت» در شهر

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان در پی هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان اظهار کرد: شهرداری اصفهان تلاش کرده تا فضاسازی شهر با حال و هوای این ضایعه بزرگ همسو و هم جهت باشد.

وی افزود: چاپ و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، نصب ۵۶ تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در شهر، نصب ۴۵۰ تابلو بر روی چراغ‌های برق و ۸۸ تابلوی تک‌پایه، اختصاص بیش از ۳۰ عرشه پل و دیواره شهری به موضوع مقاومت و فضاسازی‌ ساختمان‌های متعلق به شهرداری از اقدامات شهرداری اصفهان در این زمینه بوده است.

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام نهادهای مردمی علاقه‌مند می توانند در این امر مشارکت داشته باشند، گفت: شهرداری از نظر تعیین مکان‌ و جانمایی نصب پرچم و بنر و پشتیبانی فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی از نهادهای مردمی، بر اساس ضوابط و فرایندهای خود عمل می کند.

«هانگژو» شانزدهمین خواهرخوانده اصفهان شد

معرک نژاد همچنین با بیان اینکه اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان طی یک سال گذشته مکاتبات و دیدارهای قابل توجهی را با اشخاص و مقامات عالی‌رتبه شهرهای جهان داشته است، گفت: یکی از اقداماتی که ثمره مذاکرات متعدد با طرف‌های چینی بود، امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین شهر اصفهان و شهر هانگژو بود.

وی افزود: شهر هانگژو از نظر تاریخی، فرهنگی و اقتصادی قرابت‌های زیادی با شهر اصفهان دارد و فرصت‌های مناسبی را در اختیار شهر اصفهان قرار می‌دهد.

وی با اعلام اینکه شهر «هانگژو» به‌زودی به ۱۵ خواهرخوانده دیگر شهر اصفهان اضافه می شود، ابراز امیدواری کرد که این اتفاق سرآغازی برای ارتباطات بین‌المللی بوده و ثمرات اقتصادی، فرهنگی و گردشگری زیادی برای شهروندان اصفهان به همراه داشته باشد.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار