مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:

اعلام فراخوان ۴ پروژه متنوع مشارکتی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از اعلام فراخوان احداث چهار مجموعه مشارکتی با کاربری متنوع فرهنگی، تفریحی، گردشگری و تجاری در مناطق مختلف شهرداری اصفهان خبر داد.

شناسه خبر: 174381
اعلام فراخوان ۴ پروژه متنوع مشارکتی در شهر اصفهان

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود حیدری با اعلام این خبر گفت: شهرداری اصفهان فراخوان چهار پروژه مشارکتی را اعلام کرده که یکی از این پروژه ها، مجموعه غذایی صفه به مساحت ۲۵۰ متر مربع واقع در منطقه ۵ و در پارک کوهستانی صفه است که به صورت بی.او.ال.تی و به نمایندگی از شهرداری این منطقه فراخوان شده است.

وی افزود: پروژه مفرح و جذاب «گذر خوراکی» در جاده سلامت شماره یک ناژوان ۲۰۰ متر مانده به پل نصر به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌هایی است که مدل مشارکت آن بی.او.ال.تی است و شهروندان می‌توانند با شرکت در این فراخوان از امتیاز مشارکت با شهرداری در ایجاد و بهره‌برداری از آن استفاده کنند؛ این پروژه نیز به نمایندگی از مدیریت ساماندهی ناژوان فراخوان شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به مشارکت در احداث و بهره‌برداری از بازار روز کوثر گفت: این فراخوان به نمایندگی از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان است که در شهرک شهید کشوری (محدوده منطقه ۶ شهرداری اصفهان) قرار دارد و در زمینی به مساحت هزار متر مربع ایجاد خواهد شد.

وی از ایستگاه متروی شرق میدان انقلاب به‌عنوان چهارمین پروژه مشارکتی فراخوان شده نام برد و افزود: این پروژه به نمایندگی از شرکت متروی منطقه اصفهان در گذر چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان سید علیخان به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع احداث می شود و توسط مشارکت‌کننده به بهره‌برداری می رسد.

حیدری تاکید کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در پروژه‌های شهرداری اصفهان و اطلاع از فراخوان‌ها و اخبار حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت می‌توانند به بستر رسمی سازمان در ایتا به نشانی

http://%20city_opportunitys/

 مراجعه کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار