معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خبر داد:

بازگشایی خیابان «صاحب روضات» تا هفته نخست مهرماه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: یک مسیر بازگشت در خیابان صاحب روضات برای شهروندان در نظر گرفته شده است که به‌صورت موقت در مهرماه سال جاری بازگشایی می‌شود.

شناسه خبر: 174168
بازگشایی خیابان «صاحب روضات» تا هفته نخست مهرماه

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: بخشی از خیابان صاحب روضات که به دلیل ساخت خط دو قطار شهری و ایستگاه شهید خرازی مسدود شده بود، تا هفته اول مهرماه بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به پایان عملیات سفت‌کاری ایستگاه قطار شهری و احداث پل صاحب روضات که در طرح تفصیلی پیش‌بینی شده بود، تاکید کرد: برای کاهش ترافیک خیابان‌های موازی همچون چهارراه جهاد و خیابان جوزدان، بخشی از کارگاه ایستگاه قطار جمع‌آوری و خیابان صاحب روضات تا هفته اول مهرماه برای تردد خودروها بازگشایی می شود.

به گفته حق شناس، با ایمن‌سازی قسمت غربی کارگاه، مسیر بازگشت برای شهروندان در نظر گرفته شده و مابقی خیابان نیز در حال حاضر به‌صورت کامل باز شده است و در اختیار شهروندان قرار دارد.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت این بازگشایی در کاهش ترافیک چهارراه شهید اشرفی اصفهانی، کهندژ، چهارراه جهاد و خیابان جوزدان خاطرنشان کرد: بازگشایی این خیابان منجر به روان شدن ترافیک خواهد شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار