نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

تشکیل جبهه مقاومت رسانه‌ای در حمایت از محور مقاومت ضروری است

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تشکیل جبهه مقاومت رسانه‌ای از استان بوشهر به عنوان یک الگو برای سیار استان‌ها جهت حمایت از محور مقاومت تاکید کرد.

شناسه خبر: 175620
 تشکیل جبهه مقاومت رسانه‌ای در حمایت از محور مقاومت ضروری است

غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با اهالی رسانه استان بوشهر اظهار کرد: جهان استکبار به منظور تسلط بر مراکز قدرت و ثروت، رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده و اکنون نیز به صورت ویژه حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر بزرگترین مانع برای جهان استکبار، محور مقاومت و ایران اسلامی است افزود: محور مقاومت علاوه بر منابع و نیروی انسانی توانمند دارای اندیشه و تفکری قوی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مولفه قدرت در محور مقاومت فوق‌العاده قوی است ادامه داد: دشمنان علاوه بر عرصه نظامی ، در عرصه فرهنگی ، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نیز تلاش دارند که جبهه مقاومت را تحت تاثیر خود قرار دهند.

وی دفاع مقدس رسانه‌ای در کنار دفاع مقدس نظامی و دفاعی را ضروری دانست و بیان کرد: دفاع رسانه ای بر روی فعالیت‌های دفاعی و نظامی اثرگذاری بسیار بالایی دارد و باید جبهه مقاومت رسانه‌ای را در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن شکل دهیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه باید خط مقاومت رسانه‌ای را ایجاد کنیم اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید هر کمکی که می‌توانیم به خط مقاومت انجام دهیم و حمایت‌ها در زمینه‌های مختلف انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر از ۵۰۰ سال پیش تاکنون در کمک به مظلومان و افرادی که مورد تعرض قرار گرفته بودند پیش‌قدم بوده‌اند خاطرنشان کرد: در زمینه کمک به مردم غزه، یمن و لبنان نیز شاهد کمک‌های بسیار بزرگی از سوی مردم استان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افشای چهره واقعی رژیم صهیونیستی و اهداف و برنامه‌های انها را یکی از رسالت‌های جبهه مقاومت رسانه‌ای دانست و گفت: باید چهره این رژیم به صورت کامل معرفی شده و خطر آن برای مردم منطقه و جهان تبیین شود.

وی حمایت گسترده از محور مقاومت را ضروری دانست و اظهار کرد: باید دیپلماسی رسانه‌ای در حمایت از محور مقاومت شکل بگیرد و این موضوع باید در استان بوشهر پایه‌گذاری شده و در سطح کشور و همچنین کشورهای خط مقاومت تسری یابد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال سقوط بوده و آینده جهان از آن مقاومت است اضافه کرد: جبهه مقاومت رسانه‌ای از استان بوشهر به عنوان یک الگو برای سیار استان‌ها و محور مقاومت شکل بگیرد و فعالیت‌های کارآمد و اثرگذار انجام شود.

در ادامه این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر  گفت:  در راستای لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان و ایستادگی در کنار مردم مظلوم غزه و لبنان پویش ایران همدل آغاز  شده است.

عبدالرحیم افروغ افزود: استان بوشهر مانند همه عرصه های دیگر اینجا نیز با پیشرانی جوانان، مردم و همه دست اندرکاران فعالیت خود را شروع کرد.

وی گفت: جبهه استکبار در کنار جنگ نظامی، با عملیات روانی به دنبال ایجاد افتراق بین امت اسلام و حاشیه سازی است تا استحکام همدلی بین امت اسلام و تبعیت از ولی امر را وارد چالش کند که در این راستا باید بعد رسانه ای را تقویت کنیم‌.

وی ادامه داد: باید با تقویت بعد رسانه ای محور مقاومت، ایثار و همدلی مردم را با برش رسانه ای به عرصه بین المللی  نشان داده و تقویت کنیم و این اتحاد را به گوش جهانیان برسانیم.

 

 

 

ارسال نظر