در راستای مسئولیتهای اجتماعی؛

آزادی ۳۰ زندانی جرائیم غیرعمد استان بوشهر توسط پتروشیمی آریاساسول

بوشهر - رئیس کل دادگستری و رئیس هیات امناء ستاد دیه استان بوشهر در مراسم جشن آزادی زندانیان نیازمند از مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول به پاس تقبل هزینه آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد شهرستان دیر، تقدیر کرد.

شناسه خبر: 174487
آزادی 30 زندانی جرائیم غیرعمد استان بوشهر  توسط پتروشیمی آریاساسول

به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، آئین آزادسازی 30 نفر زندانیان جرائم غیر در استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری، رئیس کل دادگستری و رئیس هیات امناء ستاد دیه استان بوشهر و احمد وکیل زاده مدیر امور اداری و دبیر مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان نماینده مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، برگزار شد و حکم آزادی زندانیان قرائت و تحویل داده شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به هدف‌گذاری‌های انجام شده در شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی، شرکت آریاساسول به منظور آزادی زندانیان نیازمند برای اولین بار در این بخش، بیش از دومیلیارد تومان اعتبار به ستاد دیه استان بوشهراختصاص داده است.

آریا ساسول به عنوان عضو علی البدل شورای راهبردی منطقه پارس جنوبی یکی از اعضاء فعال این شورا است که در زمینه تحقق اهداف مسئولیت‌های اجتماعی در چهار شهرستان دیر، عسلویه، جم و کنگان، نقش موثری در اجرای تصمیمات این شورا برعهده دارد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار