در نیمه نخست امسال؛

جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون تن کالا در استان بوشهر

بوشهر – معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی و جاده‌ای استان بوشهر در نیمه نخست امسال خبر داد.

شناسه خبر: 174488
جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون تن کالا در استان بوشهر

عباس فرامرزی با اشاره به نقش ناوگان حمل و نقل عمومی در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی اظهار کرد: اکنون شش هزار و 774 راننده، 61 شرکت حمل و نقل کالا و سه پایانه عمومی بار در زمینه حمل و نقل کالا در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه طی نیمه نخست امسال بیش از 4 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بوشهر جابجا شد خاطرنشان کرد: 4 میلیون و 361 هزار تن کالا در نیمه نخست امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان جابه‌جا و به سایر نقاط منتقل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افزود: این میزان کالا در قالب 280 هزار سفر و سرویس انجام شده است. از این میزان کالا، یک‌میلیون و 499 هزار تن درون استانی و 2 میلیون و 861 هزار تن کالا به مقصد برون استانی حمل شده است.

وی عمده کالا‌های جابه‌جا شده طی این مدت را شامل فرآورده‌های نفتی، سیمان و محموله‌های ساختمانی اعلام کرد و افزود: ناوگان حمل نقل عمومی استان بوشهر در انتقال کالاهای اساسی از بنادر استان بوشهر به نقاط مختلف نقش مهمی ایفا می‌کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار