در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین مصوب شد

سود ۳۲۰ تومانی گهر زمین به سهامداران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین برای سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۲ برگزار و سود ۳۲۰ تومانی به ازای هر سهم تصویب شد.

شناسه خبر: 13828
سود 320 تومانی گهر زمین به سهامداران

به گزارش " جهان اقتصاد " در جریان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سنگ معدنی و صنعتی گهرزمین با حضور ۹۲.۷۱ درصدی سهامداران و با حضور محمد محیاپور مدیرعامل شرکت گهرزمین، محمدرضا خضری پور قائم مقام مدیرعامل، نمایندگان شرکتهای گل گهر، غدیر، موسسه بانیان نیک تدبیر، نماینده بورس و سهامداران شرکت هم اکنون شنبه ٢٦ اسفندماه برگزار شد .

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گهرزمین در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت از کسب جایگاه نخست شرکت گهرزمین در فرابورس خبر داد .

محیاپور در خصوص عملکرد مالی شرکت در سال ١٤٠٢ اعلام کرد: کسب جایگاه نخست فرابورس، افزایش ١٤ درصدی استخراج سنگ آهن، افزایش ٢٤ درصدی درآمد عملیاتی و کسب ٢٣ رکورد تولید طی سال جاری از دستاوردهای مهم شرکت است .

همچنین هیأت رئیسه این مجمع متشکل از دکتر راعی به‌عنوان رئیس مجمع، آقای نبوی و دکتر دارابی به عنوان ناظرین جلسه، خانم حسینی نماینده شرکت بورس و آقای یحیوی به ‌عنوان دبیر مجمع و آقای نویدی حسابرس شرکت بانیان نیک تدبیر بازرس قانونی بود .

گفتنی است صورت‌های مالی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین نیز پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی با حداکثر آراء به تصویب رسید؛ از دیگر موارد مطروحه در این مجمع تعیین موسسه حسابرسی شرکت بانیان نیک تدبیر و به‌عنوان بازرس و حسابرسی قانونی این شرکت بود .

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار