تعریض جاده های کشور ادامه دارد

پروژه تعریض و بهسازی محور استراتژیک بندرعباس ـ بندرلنگه در محدوده میدان تازیان تا پل راه‌آهن روستای قلات با هدف ارتقای ایمنی، کاهش ترافیک و بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در غرب بندرعباس در حال اجراست.

شناسه خبر: 188037
تعریض جاده های کشور ادامه دارد

استاندار هرمزگان با همراهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از روند اجرای این پروژه بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت آن را بررسی کرد.

استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از این پروژه راهداری اظهار کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی باید با رعایت کامل استانداردهای فنی و کیفی انجام شود تا علاوه بر تسهیل تردد، ایمنی کاربران جاده‌ای نیز به شکل محسوسی افزایش یابد.

 

 

محمد آشوری تازیانی با اشاره به اهمیت این محور ارتباطی اظهار کرد: تعریض و بهسازی مسیر بندرعباس ـ بندرلنگه می‌تواند در کاهش بار ترافیکی محورهای پرتردد و ترانزیتی استان نقش مؤثری داشته باشد و بخشی از نیازهای حمل‌ونقلی منطقه را پاسخ دهد.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل از الزامات رشد اقتصادی و توسعه متوازن مناطق مختلف استان است و این پروژه نیز در همین راستا تعریف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای هرمزگان نیز درباره مشخصات فنی طرح گفت: پروژه تعریض و بهسازی محور بندرعباس - بندرلنگه در بازه‌ای به طول پنج‌هزار و ۷۰۰ متر در حال اجرا است.

عباس شرغی افزود: این مسیر با عرض ۲۲ متر طراحی شده و به صورت بلواری چهارخطه با رفوژ میانی به عرض ۲ متر اجرا می‌شود که نقش مهمی در ارتقای ایمنی و بهبود جریان ترافیک خواهد داشت.

شرفی تصریح کرد: با تکمیل این طرح، علاوه بر تسهیل تردد در غرب بندرعباس، بخشی از زیرساخت‌های مهم حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز تقویت خواهد شد.

 

ارسال نظر
پربیننده‌ترین اخبار