یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 17620 14:40 1403/04/23

دریافت دو رتبه برتر ملی توسط شرکت پلیمر آریا ساسول

دسته‌بندی: استان‌ها

دریافت دو رتبه برتر ملی توسط شرکت پلیمر آریا ساسول

دسته‌بندی: استان‌ها

بوشهر : شرکت پلیمر آریا ساسول موفق به کسب جایزه ملی در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری از سوی معاون علمی رئیس‌جمهور و همچنین دریافت تندیس طلائی 11 ستاره در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی گردید.

این شرکت پیشتر در ارزیابی دی ماه هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت دارائی‌های فیزیکی(PAMAWARD 2024)  حائز بالاترین امتیاز این مسابقات و مستحق دریافت جایزه مدیریت دارائی‌های فیزیکی با مجوز سازمان ملی بهره‌ وری ایران (یکی از 6 جایزه معتبر این سازمان) شده بود، طی مراسمی این جایزه و تندیس طلایی به شرکت پلیمر آریا ساسول اعطا گردید. 

این جایزه هر ساله در سه حوزه اصلی نفت، گاز، نیرو و صنعت برگزار می‌شود که آریاساسول در ارزیابی که در تاریخ 24 و 25 دی ماه 1402 انجام شد، صلاحیت لازم برای دریافت تندیس طلائی 11 ستاره (بالاترین امتیاز این دوره و ادوار گذشته در صنایع ایران) را به دست آورد.

همچنین در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، آریاساسول حائز دریافت «نشان شایستگی دو ستاره» از سوی معاون علمی رئیس‌جمهور به انتخاب کمیته ارزیابی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

 
برچسب: شرکت پلیمر آریا ساسول ، جایزه ملی در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری ، سازمان ملی بهره‌ وری ایران



https://jahaneghtesad.com/direct/17620


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |