مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در آستانه روز صادرات مطرح کرد:

روند روبه‌رشد صادرات محصولات فولاد هرمزگان ادامه‌دار خواهد بود

دسترسی فولاد هرمزگان به آب‌های آزاد از مزیت‌های مهم و اصلی این شرکت در حوزه صادرات به شمار می‌آید، مزیتی که شرایط مناسبی برای صادرات و ارزآوری برای کشورمان فراهم آورده است.

شناسه خبر: 175397
 روند روبه‌رشد صادرات محصولات فولاد هرمزگان ادامه‌دار خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری جهان اقتصاد، مهدی شکری‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان، در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی، ضمن تبریک روز صادرات (29 مهرماه) و با بیان مطلب فوق گفت: شرکت فولاد هرمزگان با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی متعهد خود در صنعت فولاد ایران، به‌عنوان شرکتی صادرات‌محور در بین فولادسازان داخلی مطرح است.

وی با تأکید بر اینکه انجام پیوسته و پایدار صادرات به‌نوعی ضامن بقا و ادامه فعالیت بنگاه‌های اقتصادی صادرات‌محور است، گفت: فولاد هرمزگان مصمم است در این مسیر، بهترین نتایج را در بازارهای جهانی کسب کند؛ ازاین‌رو با استفاده از تحقیقات و مطالعات بازار، همچنین با به‌کارگیری رویکردهای بهبود مستمر در زمینه‌های بازاریابی و توسعه بازارهای جدید صادراتی، اهداف و برنامه‌های صادراتی خود را با حساسیت و دقت بسیار زیادی دنبال می‌کند.

بنا بر اظهارات مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان، این شرکت در سال جاری با شناسایی صحیح بازارهای صادراتی هدف و تقویت کانال‌های ارتباطی خود با مشتریان خارجی خود توانست علی‌رغم محدودیت‌های انرژی در حوزه صادرات موفق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد مطلوب درآمد فروش صادراتی طی ماه‌های گذشته و تحلیل‌های صورت‌گرفته از تقاضای بازارهای جهانی، همچنین میزان درخواست مشتریان از محصول اسلب شرکت، ارزیابی مطلوبی از ادامه‌دار شدن وضعیت فعلی در زمینه فروش صادراتی محصول اسلب در ماه‌های آتی سال متصور است.

شکری‌زاده تصریح کرد: نتایج حاصل‌شده بهترین گواه عملکرد شرکت در زمینه صادرات بوده و به حول و قوه الهی پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آتی سال جاری نیز همین روند ادامه داشته باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شرکت فولاد هرمزگان به‌منظور کسب بهترین نتایج در حوزه تولید و صادرات طی سال 1403، علاوه بر تمهیداتی که خود به عمل آورده، نیازمند حمایت‌های لازم از سوی دولت در زمینه مشوق‌های صادراتی است تا در میدان رقابت بازارهای بین‌المللی با گام‌های مؤثرتری به حرکت روبه‌جلوی خود در زمینه صادرات، سودآوری برای شرکت و سایر ذی‌نفعان و ارزآوری برای کشورمان ادامه دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار