برگزاری سومین آیین مهر و مهربانی فولاد خوزستان و رزمایش بزرگ اهدای ۶ هزار بسته آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار خوزستان

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان: مدیران میهن ما باید مدیر بحران باشند

شناسه خبر: 175287
برگزاری سومین آیین مهر و مهربانی فولاد خوزستان و رزمایش بزرگ اهدای ۶ هزار بسته آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار خوزستان

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی استاد حوزه و دانشگاه: هر کدام از این بسته‌های آموزشی، یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای شرکت فولاد خوزستان خواهد بود

 امین ابراهیمی مدیرعامل: شرکت فولاد خوزستان، رسیدگی به جامعه اطراف را یک اصل توسعه‌ای برای خود می‌داند

 علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی: تعهد شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی یک تعهد داوطلبانه و دلی است

 استان خوزستان به واسطه جنگ و نقش مهمی که در تأمین اقتصاد کشور داشته است ، با انواع عقب‌ماندگی‌ها و محرومیت‌ها روبرو بوده است. همین موضوع باعث می‌شود مسئولین برای انجام تکالیف و مسئولیت‌های اجتماعی به میدان بیایند. مسئولیت‌هایی که می‌تواند بسیاری از مناطق استان را از خمودگی خارج کند و توسعه ، آبادانی و آسایش و رفاه را به مردم هدیه کند.

شرکت فولاد خوزستان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی استان ، نزدیک به یک دهه است با انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ، توانسته بارقه‌های امید را در دل مردم زنده نگه دارد.

 این شرکت هر ساله با اجرای پروژه‌های مختلف ، به مردم به ویژه ساکنان‌ مناطق محروم این نوید را می‌دهد که دارای حامی هستند. حامی که به وقت سیل ، وقت زلزله ، کرونا ، توجه به ورزش ، اشتغال‌زایی ، تأمین جهیزیه ، تأمین سبدهای معیشتی ، نوشت افزار ، بسته‌های آموزشی و جاده‌سازی پای کار مردم است. و نامی درخشان را برای خود در راستای مسئولیت‌های اجتماعی دست و پا کرده است‌. که به قول یکی از معاونین شرکت ، در فولاد خوزستان سوال نمی‌شود که برای اجرای پروژه‌های عام المنفعه چقدر اعتبار نیاز است ، بلکه آستین‌ها را بالا می‌زنند و به میدان می‌آیند ، تا لبخند را مهمان محرومین کنند.

باید گفت شرکت فولاد خوزستان در یک دهه اخیر فعالیت‌های بزرگی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده است که می‌توان به اصلاح جاده‌های پر خطر در بلوار سیصد دستگاه ، میدان بنکداران و جاده قلعه چنعان به کانتکس اشاره داشت. همچنین برکات و اثرات ساخت و نگهداری ورزشگاه بزرگ‌ شهدای فولاد در کنار فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در حوزه‌های فرهنگی ، ورزش ، سلامتی و قهرمانی ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، اشتغال‌زایی و حتی هویت بخشی به استان خوزستان ، اقدامی غیرقابل وصف است.ساخت پل فولاد برای رفع مشکلات ترافیکی اهواز ، ساخت درمانگاه تخصصی در منطقه قلعه‌چنعان ، اهدای سالیانه یکصد سرویس جهیزیه کامل به زوجین کم‌برخوردار که این مهم هر سال با افزایش روبرو است در کنار کمک به آزادی زندانیان معسر ، بخش دیگری از فعالیت‌های ماندگار شرکت فولاد خوزستان است.

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت فولاد خوزستان یکی از اولویت‌های کاری است

امین ابراهیمی در سومین آیین مهر و مهربانی رزمایش بزرگ اهداء ۶ هزار بسته آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار خوزستان که صبح امروز سه شنبه ( ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ) برگزار شد ؛ اظهار کرد: مجموعه فولاد خوزستان یک مجموعه تولیدی در راستای توسعه پایدار است. یکی از اقدامات مهم این شرکت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و جامعه پیرامونی خود می‌باشد. که در چند دهه‌ی اخیر اقدامات و عملکرد شرکت فولاد خوزستان در این زمینه قابل شهود است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با بیان اینکه یکی از اقدامات نهادینه شده این شرکت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه اهداء بسته‌های آموزشی است‌‌ ؛ گفت: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت فولاد خوزستان یکی از اولویت‌های کاری است. اهداء ۶ هزار بسته آموزشی نشان دهنده توجه به امر آموزش و جدی گرفتن آن در راستای ساختن ایران قوی است.

وی افزود: متاسفانه در استان خوزستان دانش آموزانی وجود دارند که از حداقل‌های آموزشی محروم هستند که در این راستا سعی کرده‌ایم با فراهم‌ سازی این شرایط در توسعه‌ی فعالیت‌های آموزشی مؤثر واقع شویم.

ابراهیمی تصریح کرد: در تابستان امسال شرکت فولاد خوزستان با شرایط تولیدی سختی به دلیل بحران انرژی روبرو بوده‌ است که متاسفانه تولید زیادی را از دست داده‌ایم. همچنین در زمستان نیز این شرکت با مشکل کمبود گاز مواجه است. اما با همین شرایط سخت ، در کنار مردم خواهیم ماند زیرا اعتقاد داریم این مردم جزئی از خانواده و جامعه ما به شمار می‌روند که وظیفه خود می‌دانیم در زمان چالش کنار آن‌ها بایستیم ، همانطور که در زمان رونق و توسعه کنار ما ایستاده‌اند.

این مقام مسئول در صنعت فولاد خوزستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این شرکت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی مثل اهداء جهیزیه و سرمایه‌گذاری در حوزه زیر ساخت‌ها بسیار فعال بوده است که در این راستا جاده‌سازی در قلعه چنان را برای مردم این منطقه به سرانجام رساند. از این رو امیدواریم با همدلی و همفکری مجموعه فولاد خوزستان و مجموعه مدیریتی استان آینده‌ای پر توان و موفق را در این شرکت صنعتی شاهد باشیم.

فولاد خوزستان عمل به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را یک تعهد قلبی و دلی می‌داند

علیرضا مخبر دزفولی نیز در این آیین با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت ؛ اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار هر زمان تصمیم به انجام کاری در فولاد خوزستان گرفته می‌شود مدیران این شرکت همیشه پشتیبان این امر بوده‌اند.

قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان افزود: علیرغم وضعیت تحریم‌های اعمال شده بر ضد شرکت فولاد خوزستان و همچنین محدودیت‌هایی انرژی که در سال جاری پیش آمده بود ، باعث شد تا فولاد خوزستان ۲۱ روز بدون تولید و بیش از ۲ ماه با تولید ۱۰ درصدی و همچنین در یک مقطع کوتاه با تولید ۵۰ درصدی روبرو شود. اما باید گفت که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با افزایش تعهد روبرو بوده‌ است.

این مقام مسئول در صنعت فولاد خوزستان بیان کرد: در مراسم اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان که در سال گذشته برگزار شد ، اعلام کردیم که عمل به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را یک تعهد قلبی و دلی می‌دانیم و قطعا در سال جاری هم این مهم رخ خواهد داد و درنهایت جهیزیه زوج‌های کم بضاعت را تهیه خواهیم کرد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه سالانه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در فولاد خوزستان رو به افزایش بوده است. به گونه‌ای که از ۳ هزار بسته آموزشی اهدائی در سال گذشته به ۶ هزار بسته در سال جاری رسیده‌ایم. همچنین لازم به ذکر است برای تجهیز کلاس‌های مدارس مناطق محروم درویشیه در هفته‌ی آینده و با حضور مسئولین وسایلی از قبیل میز و صندلی و لوازم گرمایشی را اهدا خواهیم کرد.

رشد ۲ برابری جهت تهیه بسته آموزشی به دانش‌آموزان کم برخوردار علیرغم محدودیت انرژی و کاهش تولید

محمد جامعی نیز با بیان اینکه این شرکت هر ساله خود را در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی متعهد می‌داند ؛ اظهار کرد: فولاد خوزستان در کنار مسائل تولیدی و زیست محیطی و توسعه ، خود را متعهد به اجرای انجام تکلیف مسئولیت‌های اجتماعی دانسته و این مهم جزء برنامه‌‌های کلیدی فولاد خوزستان است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری علیرغم اینکه تولید فراوانی را از دست دادیم ؛ اما متعهدانه در سومین رزمایش بزرگ اهداء ۶ هزار بسته‌ آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم نسبت به سال گذشته با رشد ۲ برابری روبرو بوده‌ایم. و متعهدانه با حمایت مدیران این شرکت این اقدام مومنانه را به نحو مطلوب‌تری به سرانجام رساندیم.

این مقام مسئول در صنعت فولاد خوزستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اهداء تهیه بسته‌های آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار ، بی‌شک می‌تواند نویدبخش ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل این دانش آموزان شود

سردار حسن شاهوارپور ضمن تقدیر از برگزاری این رزمایش توسط مدیران شرکت فولاد خوزستان گفت: این حرکت خداپسندانه نشان دهنده اهمیت این شرکت به موضوع آموزش برای دانش آموزان کم بضاعت است. و خوزستان نیازمند چنین فعالیت‌هایی در سراسر آن توسط مسئولین می‌باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان ؛ بیان کرد: دشمن قصد دارد با ناامید کردن کشورهای اسلامی آن‌ها را به سمت تعطیلی و ورشکستگی سوق دهد. اما درایت و اقتدار رهبر معظم انقلاب و لبیک میلیون‌ها نفر با حضور در نماز جمعه به اقامت رهبری ، یک وعده صادق دیگر را به جهانیان نشان داد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان بیان کرد: امروز در کشور علیرغم تمام تلاش دشمن شاهد بازگشایی مدارس و شور و نشاط در بین دانش آموزان هستیم. این در حالی است که از سوی دیگر با تغییر دولت و امکان تغییر مدیران روبرو هستیم. اما اکنون با فضای همدلی و همکاری که در کشور رواج پیدا کرده است قطعا لشکر دشمن ، کاری از پیش نخواهد برد.

 

وی با اشاره به اینکه فضای همکاری و همدلی به وجود آمده در کشور به شرکت فولاد خوزستان هم سرایت کرده است ؛ اظهار کرد: اطمینان داریم که در نیمه دوم سال ؛ با همت کارکنان و مدیران این شرکت ، عقب ماندگی تولید در فولاد خوزستان جبران خواهد شد. زیرا اعتقاد داریم مدیران در دین اسلام باید تمام چالش‌ها و موانع را مدیریت کنند. که خدا را شکر در فولاد خوزستان با وجود بیش از ۱۶ هزار نیروی انسانی فعال به آینده و رکورد شکنی‌ها در تولید به آن امید داریم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: رزمایشی که امروز توسط شرکت فولاد خوزستان اجرایی شد می‌تواند یک الگو برای سایر دستگاه‌ها به شمار آید. تا با اجرای آن شاهد تحصیل تمامی دانش آموزان در سراسر مدارس استان باشیم.

حجت‌السلام و المسلمین احمدرضا حاجتی در پایان آیین رزمایش بزرگ اهداء ۶ هزار بسته‌های آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار استان خوزستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های عام المنفعه شرکت فولاد خوزستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: این اقدام خداپسندانه این شرکت در راستای محرومیت‌زدایی باعث تقویت روحیه نسل آینده کشور برای ادامه تحصیل خواهد شد.و امیدواریم این اقدام توسط تمامی مسئولین استانی صورت پذیرد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جا دارد از اقدام خیرخواهانه شرکت فولاد خوزستان که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همیشه پیش‌گام بوده است تقدیر و تشکر به عمل آید. همچنین مسئولین این شرکت باید بدانند توفیقی که خداوند نصیب آن‌ها کرده است ، با رفع حوائج مردم پاسخ داده خواهد شد.

ارسال نظر