برگزاری جُنگ و نمایشگاه دو روزه ایمنی و آتش‌نشانی فولاد خوزستان

داریوش دانیالی مدیر ایمنی شرکت فولاد خوزستان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه یاد شده، آشنایی کودکان با مفاهیم ایمنی و آتش نشانی، سلامت و محیط زیست و در راستای ترویج فرهنگ ایمنی در خانواده بود.

شناسه خبر: 175157
برگزاری جُنگ و نمایشگاه دو روزه ایمنی و آتش‌نشانی فولاد خوزستان

به گزارش جهان اقتصاد ، وی افزود: این نمایشگاه در قالب چندین غرفه‌ی شامل: ایمنی، مکتب خانه، بدن سالم و زندگی سالم، قهرمانان سبز، کلینیک تناسب اندام، آتش، بازی، اطلاعات، نقاشی و عکاسی و یک غرفه‌ی جانبی تقویت حافظه و تندخوانی برپا شد.

محمد جامعی مدیر روابط عمومی گفت: نخستین جُنگ و نمایشگاه بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست با رویکرد کودک و خانواده در کشور به میزبانی شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

وی افزود: این برنامه با استقبال ویژه‌ی خانواده‌ی کارکنان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد. هدف این نمایشگاه انتقال مبانی، اصول و مسائل مهم ایمنی به زبان کودکانه به درون خانواده‌ها است تا از این طریق، بستر ایمنی در خانه و خانواده ساخته شود.

جامعی اظهار داشت: نمایشگاه در دو روز با حضور بیش از ۶ هزار تن از خانواده‌ها و در دو بخش جنگ شادی با حضور گروه‌های هنری مطرح کشوری و با برپایی غرفه‌های اصلی و جانبی با موضوع‌ ایمنی انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی، طراحی و اجرای برنامه‌های خانواده محور را در دستور کار خود قرار داده و با توجه استقبال کارکنان و خانواده های ایشان این مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.

جشن و نمایشگاه یادشده به مدت دو شب با اجرای ملیکا زارعی مجری برنامه‌ی خاله شادونه و مجریان و کمدین‌های صدا و سیمای خوزستان و گروه نمایشی ترنج و همچنین برپایی مسابقه و غرفه‌های پذیرایی همراه بود. سناریو تمامی آیتم های هنری و نمایشگاهی بر اساس مسائل ایمنی طراحی و اجرا گردید.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی شامگاه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ پس از دو شب فعالیت در محوطه دریاچه دویست دستگاه فولاد خوزستان به کار خود پایان داد.

گفتنی است، در پایان جشن شب دوم به قید قرعه به ۷۰ تن از شرکت کنندگان هدایای غیرنقدی اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار