مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح کرد؛

در دست اجرا بودن پنج قرارداد بهسازی، روسازی، خط کشی و روکش آسفالت در استان اصفهان

در حال حاضر پنج قرارداد بهسازی، روسازی، خط کشی و روکش آسفالت در استان اصفهان در دست اجرا قرار دارد.

شناسه خبر: 174380
در دست اجرا بودن پنج قرارداد بهسازی، روسازی، خط کشی و روکش آسفالت در استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر پنج قرارداد بهسازی، روسازی، خط کشی و روکش آسفالت در استان اصفهان در دست اجرا قرار دارد.   

وی افزود: مبلغ این قراردادها در مجموع بیش از ۱ هزار و  ۲۶۰ میلیارد ریال است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در ورزنه، قرارداد بهسازی جاده ورزنه-کوه سیاه  (کنار باتلاق گاوخونی) به طول ۳۶ کیلومتر با ۱۸ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) در حال اجراست.   

وی بیان کرد: همچنین، راهسازی و ابنیه و روکش آسفالت محور ورزنه-اژیه و تکمیل میدان کفران و باند دوم محور رامشه-حسن آباد به طول ۴.۵ کیلومتر و  با ۱۵ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) اقدام می شود.   

به گفته قاری قرآن، قراردادهای عملیات اجرای روسازی بتن غلطکی باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن و اجرای پنج دستگاه دوربرگردان و دو دستگاه پارکینگ به مجموعه ۲۳ کیلومتر  و  با ۱۳ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) نیز در دست اجرا قرار دارد.   

وی به قراردادهای درحال اجرای خط کشی محورهای استان اصفهان‌ هم اشاره کرد و گفت: خط کشی محورهای بادرود- کاشان، برزک-کاشان، حسین آباد-قاسم آباد، تکمیل کمربندی آران و بیدگل(پل های نوش آباد)، فخره- کاشان و ابوزید آباد-کاشان در مجموع به طول ۲۵ کیلومتر همچنین خط کشی راه های محور اژیه - سه راهی سیان، نصرآباد امام زاده علی اکبر، کاشان برزک و بادرود، کاشان و الحاقیه تیران به سامان در مجموع به طول ۲۷ کیلومتر از جمله این قراردادهاست.  

گفتنی است: در مجموع ۲۱ قرارداد احداث و بهسازی در راه های استان اصفهان در حال اجراست.  


 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار