دوشنبه 04 تیر، 1403

کدخبر: 16655 11:30 1403/03/26

کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوزحرفه ای سرخابی ها را صادر نمود

دسته‌بندی: ورزشی

کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوزحرفه ای سرخابی ها را صادر نمود

دسته‌بندی: ورزشی

کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای دو باشگاه بزرگ ایرانی برای حضور در رقابت‌های باشگاهی فصل ۲۵-۲۰۲۴ قاره کهن را صادر کرد.

سرخابی‌های تهران که برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا نیازمند مجوز حرفه‌ای بودند، سرانجام مجوز خود را دریافت کردند.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از ماه‌ها مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای حضور در رقابت‌های باشگاهی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ صادر کرد.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به‌صورت رسمی اسامی باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای‌ خود را برای حضور در رقابت‌های مختلف باشگاهی آسیا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ دریافت کردند، منتشر کرد.

 

طبق این سایت، نام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در کنار پنج باشگاه دیگر ایرانی در لیست باشگاه‌های آسیا دیده می‌شود.

 

باشگاه‌های آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز پنج باشگاه دیگر ایرانی هستند که مجوز حرفه‌ای برای آنها صادر شده. این باشگاه ها در صورت راهیابی به رقابت‌های آسیایی مشکلی برای حضور در این مسابقات ندارند.

 

واگذاری باشگاه ها در بازار سرمایه

مجوز سرخابی‌های تهران پس از به سرانجام رسیدن واگذاری آنها در بازار سرمایه و از دولتی خارج شدن آنها صادر شد.

 

باشگاه‌ استقلال سرانجام در ۲۳ اردیبهشت مراحل پایانی واگذاری خود را طی کرد. شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و چهار زیر مجموعه آن، مالک ۸۵ درصد از سهام این باشگاه فرهنگی ورزشی شد.

 

باشگاه پرسپولیس نیز در تاریخ ۱۸ خرداد به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک واگذار شد. این کنسرسیوم متشکل از بانک‌های تجارت، ملت، شهر، اقتصاد نوین، رفاه و صادرات است.

برچسب: کنفدراسیون فوتبال آسیا ، مجوزحرفه ای سرخابی ها



https://jahaneghtesad.com/direct/16655


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |