جمعه 08 تیر، 1403

کدخبر: 16978 13:20 1403/04/04

جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش مشارکت عمومی در انتخابات

دسته‌بندی: استان‌ها

جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش مشارکت عمومی در انتخابات

دسته‌بندی: استان‌ها

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: جامعه فرهنگیان وظیفه جهاد تبیین دارند و انتظار‌ها از این فرهیختگان به مراتب بیشتر و مسئولیت‌شان در افزایش مشارکت عمومی، سنگین‌تر است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، روز گذاشته همایش جهاد تبیین با حضور جامعه فرهنگیان و معلمان شهرستان آبادان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان، مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولین محلی با هدف افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم در محل این سازمان برگزار شد.

 

حجت الاسلام هادی زرشناس معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تأکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: در این برهه مهم و اثرگذار، حضور حداکثری و پُر شور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در قالب فعالیت قرارگاه جهاد تبیین، برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

فرمانده سپاه ولیعصراستان خوزستان نیز در ادامه خاطرنشان کرد: هر کس به عزت و اقتدار ایران زمین اعتقاد دارد باید برای افزایش مشارکت همه جانبه نقش کلیدی ایفا کند.

 

 وی همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور و همراهان شهیدش، تصریح کرد: ایران به رئیس جمهوری نظیر شهید رئیسی نیاز دارد که همواره در خدمت مردم باشد و پرتلاش و مجاهدانه به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها گام های موثری بردارد.

 

سردار حسن شاهوار پور، اذعان داشت:  شهید خدمت در  دوران ریاست جمهوری خود بارها به استان خوزستان سفر کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت های دولت در این استان قرار گرفت؛ وی بارها تأکید نمود که مشکلات این استان می بایست برطرف گردد لذا و در همین راستا باید رئیس جمهوری را انتخاب کرد که در تراز انقلاب، جهادی و فعال باشد و برای رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه به خرج دهد.

برچسب: سازمان منطقه آزاد اروند ، انتخابات ، جهاد تبیین



https://jahaneghtesad.com/direct/16978


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |