سه شنبه 20 شهریور، 1403

کدخبر: 18433 09:30 1403/05/17

پیام تبریک مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسب روز خبرنگار

دسته‌بندی: صنعت و معدن

پیام تبریک مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسب روز خبرنگار

دسته‌بندی: صنعت و معدن

خبرنگاران نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا می نمایند

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، متن پیام مهندس امین ابراهیمی مديرعامل شركت فولاد خوزستان به مناسبت روز خبرنگار، به شرح زیر است:

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم 

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا يَسۡطُرُونَ

 

دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می بندد. از این روی روزنامه نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه‌، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند. 

 

روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می نمایند.

 

حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا خواهند نمود.

 

در دنیای امروز، خبرنگاران نقش بسیار مهم و تعیین‌ کننده ‌ای به عنوان رابط بین سازمان ها، مسئولان و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری ایفا می‌نمایند.

 

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران عزیزی که در یک سال گذشته با قلم خود یار و یاور شرکت فولاد خوزستان در بازتاب دستاوردهای این شرکت و ایجاد امید در مردم بوده اند، هفدهم مرداد ماه روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و آزادگان سنگر اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت حق سلامتی، کامیابی و توفیق روز افزون همه عزیزان را مسئلت می نمایم.

 

و من الله التوفیق

امین ابراهیمی 

مديرعامل شرکت فولاد خوزستان

 

برچسب: روز خبرنگار ، شرکت فولاد خوزستان



https://jahaneghtesad.com/direct/18433


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |