دوشنبه 04 تیر، 1403

کدخبر: 16680 17:30 1403/03/26
وعده قاضی زاده هاشمی؛

وام ازدواج به یک میلیارد تومان می‌رسد

دسته‌بندی: اخبار ویژه ، اقتصاد کلان
وعده قاضی زاده هاشمی؛

وام ازدواج به یک میلیارد تومان می‌رسد

دسته‌بندی: اخبار ویژه ، اقتصاد کلان

قاضی زاده هاشمی که طی چند روز گذشته وعده‌های عجیب و غریب اقتصادی را مطرح کرده، این بار نیز در مورد وام ازدواج اظهار نظر کرده است.

در حالی که وام ازدواج به یکی از معضلات جوانان تبدیل شده و هر چقدر دولت سیزدهم تلاش کرد نتوانست راهکاری برای آن پیدا کند. در حقیقت صف وام ازدواج طی سال‌های گذشته نه تنها کاهش پیدا نکرده که هر روز به آن افزوده می‌شود.

مشکل اصلی این است که اعتبار در نظر گرفته شده برای وام ازدواج تغییری نکرده است. در این شرایط با افزایش مبلغ وام در سال جاری،‌ مدت زمان انتظار نیز به افزایش یافته است. در حقیقت مشکل کمبود اعتبار است؛ معضلی که حالا قاضی زاده هاشمی نه تنها وعده حل کردن آن را داده است بلکه می خوام مبلغ وام ازدواج را از ۳۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد تومان افزایش دهد.

 

وام ازدواج را به یک میلیارد تومان می‌رسانم

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: از وعده های من در دوره قبل انتخابات ریاست‌جمهوری اعطای وام ازدواج ۵۰۰ میلیون تومانی بود الان این رقم تا دو برابر قابل افزایش است ولی رقم دقیق آن را بعدا اعلام می کنم

وی ادامه داد: جوانی که می خواهد ازدواج کند باید بداند که دولت تا یک میلیارد تومان به او وام بدهد که برای خرید جهیزیه، پرداخت به کارآفرین برای ایجاد اشتغال و نیز ساخت مسکن یا حتی ودیعه مسکن استفاده کند.

برچسب: وام ازدواج ، قاضی زاده هاشمی



https://jahaneghtesad.com/direct/16680


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |