شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14070 14:32 1403/01/08

عبور از تحریم های بین المللی با خرید آی پی ثابت

دسته‌بندی: فناوری

عبور از تحریم های بین المللی با خرید آی پی ثابت

دسته‌بندی: فناوری

خرید آی پی ثابت به این دلیل که آدرس این آی پی با گذشت زمان تغییر نمی‌کند، یک خرید هوشمندانه به نظر می‌رسد. در طی سال‌های اخیر، بسیاری از کاربران برای ترید و گیم از آی ‌پی ثابت بیشتر استقبال کرده‌اند. هر زمان که شما قصد داشته باشید، اتصال بهتر و دسترسی آسان ‌تری به سیستم کامپیوتری خود داشته باشید و در هر نوع کسب و کاری فعالیت کنید، به آی پی ثابت نیاز خواهید داشت. معمولاً اولین چیزی که در هنگام استفاده از آی ‌پی ثابت به ذهن می‌رسد، عبور از تحریم‌های بین‌المللی است، اما همه داستان این نیست.

آی پی ثابت چیست؟

آی پی ثابت که به آن آی پی استاتیک هم گفته می‌شود، به یک آدرس کاملا اختصاصی اشاره دارد. معمولاً برای ثبت نام در برخی از سایت‌ها، سایت مورد نظر به آی‌ پی ثابت نیاز دارد و در موارد دیگر شاید شما قصد داشته باشید از سیستم خود به عنوان گیم سرور استفاده کنید.

وب سایت‌هایی هم وجود دارند که مدام آی پی را یادآوری می‌کنند و در این شرایط استفاده از آی پی ثابت یک راه حل منطقی به نظر می‌رسد. در حالت کلی کاربرانی که قصد دارند سرورهای مختلف را میزبانی کنند، نباید خرید آی پی ثابت را نادیده بگیرند.

شما در هر مکان ژئوفیزیکی می‌توانید به آدرس آی پی ثابت خود دسترسی داشته باشید و برای عبور یا به قول معروف دور زدن محدودیت‌ها و سنسورهایی که در کشور اعلان می‌شود از این آی پی ثابت استفاده کنید. شما زمانی با ماهیت آی پی ثابت به طور واضح می‌توانید آشنا شوید که آن را به عنوان آدرس یک منزل در نظر بگیرید که این آدرس به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند. طبیعتاً زمانی که یک نفر قصد داشته باشد با شما ارتباط بگیرد، به راحتی آدرس را پیدا می‌کند.

مزایای خرید آی پی ثابت

خرید آی پی ثابت به دلیل مزایای زیادی که دارد، امروزه به شدت مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

  • اولین مزیتی که می‌توان نام برد، رفع تحریم‌های اینترنتی است؛ چرا که به هر حال یک سری از محدودیت‌ها برای آی ‌پی ایران وجود دارد که شما با ابزار قدرتمندی به نام آی‌پی ثابت می‌توانید این محدودیت‌ها را در هم بشکنید.
  • معمولاً ‌آی پی‌های ثابت میزبانی راحت‌تر و موثر‌تری دارند و به همین خاطر، اگر برای طراحی وب سایت خود از این نوع آی پی استفاده کنید، با شرایط به مراتب راحت‌تر و با امنیت بالاتری روبرو خواهید شد.
  • آی پی‌های ثابت ارتباط دهنده‌های صوتی را از راه دور راحت‌تر و بدون اختلال پشتیبانی می‌کنند.
  • شما برای دسترسی به رایانه و هر نوع سیستم دیگر خود از راه دور، اگر از آی‌پی استاتیک استفاده کنید، با هیچ‌گونه مشکل و وقفه‌ای روبرو نخواهید شد.
  • عمدتاً طراحان وب سایتی که از آی‌پی‌های ثابت استفاده می‌کنند، سایت پربازدیدتری دارند؛ زیرا کاربران بیشتری با سرعت اتصال بالاتری به وب سایت آن‌ها متصل می‌شوند.

businessman-pointing-his-presentation-futuristic-digital-screen-scaled.jpg

موارد استفاده از آی پی ثابت

موارد استفاده از آی پی استاتیک/ ثابت کم نیست. ما در ادامه به بررسی چند کاربرد مهم این آی پی می‌پردازیم:

  • معمولا یکی از کاربری‌های آی پی ثابت برای مواقعی است که شما به یک وب سایت پرسرعت با آپ تایم بالا نیاز دارید. این چنین از راه دور هم می‌توانید به سیستم خود دسترسی داشته باشید و در هر منطقه و زمانی نسبت به اتصال ایمن سیستم مطمئن باشید.
  • یکی دیگر از کاربری‌ها مربوط به اتصال دائم به دستگاه‌های شبکه و پرینتر است؛ چرا که در صورت استفاده از پرینترهای اشتراکی، استفاده از یک آی پی ثابت برای متصل کردن تمامی سیستم‌ها به یکدیگر در یک شبکه کاملاً ضروری خواهد بود.
  • آن دسته از افرادی هم که به بازی‌های آنلاین پرسرعت بسیار علاقه دارند، محال است که خرید آی پی ثابت را فراموش کنند. به قول معروف آی پی ثابت همان برگ سبز است که امکان گیمینگ راحت را به صورت مداوم و پیوسته فراهم می‌کند.
  • در آخر آن دسته از افرادی که در ترید فعالیت می‌کنند، برای اینکه محدودیت‌ها را کنار بگذارند، باید آی پی ثابت داشته باشند. حقیقت ماجرا این است که آی پی ثابت حکم مرگ و زندگی را برای انجام امور مربوط به ترید دارد. زمانی که افراد به تغییرات مداوم آی پی توجه نکنند با مشکلاتی همچون مسدودیت اکانت روبرو می‌شوند بنابراین پیدا کردن بهترین آی پی ثابت برای ترید برای تریدرها امری حیاتی است.

بهترین آی پی ثابت برای ترید

در حال حاضر برای خرید آی پی ثابت جهت انجام ترید، اگر به یک مجموعه معتبر و با سابقه اعتماد نکنید و تنها به صرف هزینه کمتر قصد خرید این نوع آی‌پی را داشته باشید، با مشکلات ریز و درشت زیادی روبرو خواهید شد.

برای خرید آی پی ثابت برای ترید اگر سردرگم هستید، آی پی ثابت امارات و ترکیه گزینه های قابل قبول ‌تری به شمار می‌آید. دلیل انتخاب سرورهای آی‌پی استاتیک ترکیه یا امارات این است که این آی‌پی‌ها از پینگ پایین، سرعت بالا و ایمنی تضمین شده‌ای برخوردار هستند. شما برای ترید به صورت کاملاً مطمئن می‌توانید روی کارایی و مزایای این نوع آی ‌پی حساب کنید.

البته ناگفته نماند که از آی پی ترکیه و امارات به صورت ثابت تنها برای ترید در صرافی‌ها استفاده نمی‌شود؛ چرا که شما در سایت‌های خارجی که لازم است لوکیشن را تغییر دهید هم برای ایجاد حساب می‌توانید روی این آی پی ها حساب کنید.

راهنمای-کامل-برای-خرید-آی-پی-ثابت-گیم.jpg

سخن پایانی

شما برای هر نوع کسب و کاری که به وب سایت نیاز دارید و باید همیشه در دسترس باشید، نباید خرید آی پی ثابت را دست کم بگیرید. مشکلات تحریم متأسفانه کم نیست و به همین دلیل در اموری مانند ترید، داشتن آی پی ثابت کاملاً ضروری است. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و استفاده از آی پی ثابت می‌توانید با کارشناسان ما در سیتی سرور در ارتباط باشید.

سؤالات متداول

  1. چه دلایلی خرید آی پی ثابت ترکیه را تضمین می‌کنند؟

پینگ پایین، سرعت و ایمنی بالا

  1. مهم ترین مزیت خرید آی پی ثابت چیست؟

عبور از تحریم های اینترنتی

برچسب: ترکیه ، ایران ، تحریم خارجی ، اینترنت



https://jahaneghtesad.com/direct/14070


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |