یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 17953 14:15 1403/05/03

خبر خوش برای این دهک‌ها؛ با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب‌خانه شوید

دسته‌بندی: اخبار ویژه ، مسکن

خبر خوش برای این دهک‌ها؛ با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب‌خانه شوید

دسته‌بندی: اخبار ویژه ، مسکن

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: منابع قرض‌الحسنه این صندوق در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد تا متقاضی مسکن‌های حمایتی دهک یک تا ۴ تنها با آورده ۱۰۰ میلیون تومانی صاحب‌خانه شوند.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی مدیرعامل صندوق ملی مسکن امروز (چهارشنبه، سوم مردادماه) در مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن با اشاره به اینکه نرم افزار جامع مدیریت دارایی‌ها می‌تواند شفافیت مالی را ایجاد کند، گفت: صندوق ملی‌مسکن یک نهاد نو پا در نظام ایران است که ظرفیت‌های بسیاری در راستای خانه‌دار کردن مردم دارد و نباید روزی باشد که مستأجران دغدغه خرید ملک داشته باشد.

 

مدیرعامل صندوق ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: صندوق ملی‌مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان، منابع بانکی و تسهیلات دولتی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه صندوق ملی‌مسکن از دو سال گذشته تا به امروز بیش‌از ۲۰ همت را برای مسکن هزینه کرده و البته علاوه بر این نیز ۴۰۰ همت در بخش مسکن هزینه شده است، گفت: همچنین منابع قرض‌الحسنه این صندوق در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد تا متقاضی مسکن حمایتی دهک یک تا ۴ تنها با آورده ۱۰۰ میلیون تومانی صاحب‌خانه می‌شود.

 

مهدیار اسماعیلی در پایان گفت: علاوه بر منابع مالی مستقیم، مردم نیز ۲۴۰ هزار میلیارد تومان برای نهضت ملی‌مسکن تا به امروز به صندوق ملی‌مسکن پرداخت کرده‌اند.

برچسب: صندوق ملی مسکن ، ملی مسکن ، مسکن‌های حمایتی دهک



https://jahaneghtesad.com/direct/17953


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |