در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن؛

اسناد تفکیکی پروژه ۱۴۴ هکتاری نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ شد

در پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر سهم راه و شهرسازی ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی بوده که تامین مسکن بخشی از متقاضیان این شهر را مرتفع می‌کند.

شناسه خبر: 12015
اسناد تفکیکی پروژه ۱۴۴ هکتاری نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ شد

به گزارش جهان اقتصاد وبه نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، تعداد ۷۷۰ فقره سند تک برگ مربوط به تفکیکی بلوک‌های پروژه طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر اخذ شد .

وی با بیان اینکه اسناد تفکیکی فوق مرتبط با پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین شهر است، گفت: از این زمین، سهم وزارت راه و شهرسازی ۵۸ هکتار و مابقی متعلق به وزارت دفاع بوده که تمامی اسناد به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن دریافت شد .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: با بررسی و پالایش‌های بعمل آمده از متقاضیان ثبت نامی در شهر شاهین شهر بیش از ۱۲ هزار متقاضی تایید نهایی شدند .

وی عنوان کرد: در پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر سهم راه و شهرسازی ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی بوده که تامین مسکن بخشی از متقاضیان این شهر را مرتفع می‌کند .

حاجی با بیان اینکه پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر یکی از بزرگترین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان است گفت: در حال حاضر بخشی از عملیات خاکی آماده سازی زمین انجام شده و اقدمات اخذ پروانه ساختمانی و همچنین مقدمات شروع پروژه با تلاش های بی وقفه در سطح این اداره و راه و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حال انجام است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار