آمار تولید فولاد و آهن اسفنجی ایران منتشر شد، رشد ۳ درصدی تولید فولاد ایران

میزان تولید فولاد میانی ایران در ۹ ماهه نخست سال جاری با رشد ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲۴ میلیون و ۴۶۴ هزار تن رسید. میزان تولید فولاد میانی ایران در ۹ ماهه نخست امسال، ۶۷۸ هزار تن بیش از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

شناسه خبر: 11274
آمار تولید فولاد و آهن اسفنجی ایران منتشر شد، رشد ۳ درصدی تولید فولاد ایران

همچنین پایش و بررسی تولید آهن اسفنجی در واحدهای احیاء مستقیم توسط پترومتالز نشان می‌دهد که حجم تولید آهن اسفنجی ایران در ۹ ماهه نخست امسال، ۲۸ میلیون و ۳۷ هزار تن بوده که ۷ درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته است.

میزان تولید آهن اسفنجی ایران در آذر سال جاری ۲ میلیون و ۵۴۱ هزار تن بوده که اگرچه به دلیل محدودیت‌های گاز ۲۴.۱ درصد کمتر از آبان سال جاری است اما تولید آهن اسفنجی کشور در آذرماه امسال ۱۶.۱ درصد بیش از آذر سال گذشته بوده که نشان می‌دهد محدودیت‌های گاز تاکنون بهتر از سال گذشته مدیریت شده است.

جزئیات تولید فولاد میانی کشور

در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۱۵ میلیون و ۳۰۲ هزار تن بیلت و بلوم در واحدهای فولادسازی کشور تولید شده که رشد ۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

میزان تولید اسلب نیز در ۹ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته و به ۹ میلیون و ۱۶۲ هزار تن رسیده است.

از کل تولید فولاد میانی کشور، ۶۲.۵ درصد سهم بیلت و بلوم و ۳۷.۵ درصد سهم اسلب بوده است.

جزئیات تولید فولاد میانی و آهن اسفنجی کشور در ۹ ماهه نخست امسال را در تصویر زیر ببینید:

پترومتالز

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار