یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 16809 12:15 1403/03/30
مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان خبر داد:

پنجشنبه ۳۱ ام خرداد ماه آخرین مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه/ کارفرمایان ارسال لیست بیمه را به روز پایانی ماه موکول نکنند.

دسته‌بندی: استان‌ها
مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان خبر داد:

پنجشنبه ۳۱ ام خرداد ماه آخرین مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه/ کارفرمایان ارسال لیست بیمه را به روز پایانی ماه موکول نکنند.

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان از دایر بودن شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در استان جهت ارائه خدمات به کارفرمایان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش جهان اقتصاد از هرمزگان؛ عباس اکبری با بیان این مطلب گفت: به منظور خدمت رسانی به کارفرمایان و صاحبان کسب و کار، شعب تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه آماده ارائه خدمت به کارفرمایان تا ساعت ۱۸ در خصوص ارسال لیست و پرداخت حق بیمه هستند. 

اکبری عنوان کرد: به دلیل  مصادف شدن پنج‌شنبه با آخرین روز مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از جرائم احتمالی عدم ارسال لیست و پرداخت به موقع و هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها،، کلیه شعب استان در این روز به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا ساعت ۱۸ در محل کار خود حضور دارند و کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی نیز برای ارائه خدمات و راهنمایی کارفرمایان دایر هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، کارفرمایان  از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به آدرس es.tamin.ir لیست و حق بیمه خود را بارگزاری و پرداخت نمایند. 

 

اکبری ادامه‌داد: کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی مذکور امکانپذیر است.

 

وی اظهارداشت: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و ایجاد جرایم، کارفرمایان از موکول کردن ارسال لیست و پرداخت حق بیمه به روزهای پایانی اجتناب نمایند و توصیه می شود تا قبل از ۲۵ ام ماه نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

برچسب: هرمزگان ، تامین‌اجتماعی هرمزگان ، مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه



https://jahaneghtesad.com/direct/16809


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |