یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 17621 14:50 1403/04/23
اجلاس روسای محیط زیست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی؛

مهمترین هدف مبین انرژی رفع آلاینده های منطقه پتروشیمی پارس جنوبی است

دسته‌بندی: استان‌ها
اجلاس روسای محیط زیست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی؛

مهمترین هدف مبین انرژی رفع آلاینده های منطقه پتروشیمی پارس جنوبی است

دسته‌بندی: استان‌ها

بوشهر : مشاور محیط زیست شرکت مبین انرژی خلیج فارس با اشاره به سابقه درخشان این شرکت در حوزه محیط زیست، این شرکت را سکاندار و پیشرو در امر فعالیت های علمی و تخصصی عنوان کرد.

مهندس خلیلی در سی و ششمین اجلاس روسای محیط زیست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی  افزود: مبین انرژی  قلب و شاهرگ حیاتی در رفع آلاینده های منطقه پتروشیمی می باشد که در همین راستان موفق به دریافت جایزه ملی محیط زیست در سال گذشته شده است. 

وی در ادامه این به تشریح فعالیت های زیست محیطی این شرکت پرداخت ، اظهارداشت: این نشست نقش بسزایی در  تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص چالش ها و راهکارهای ارتقای سطح عملکرد زیست محیطی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی خواهد   داشت.

گفتنی است سی و ششمین اجلاس روسای محیط زیست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با حضور روسا و کارشناسان این حوزه از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و همچنین سازمان محیط زیست، به میزبانی شرکت مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد.

در این اجلاس، روسای محیط زیست صنایع مختلف به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه محیط زیست پرداختند و چالش ها و مشکلات خود را مطرح کردند. همچنین، کارشناسان سازمان محیط زیست راهکارهایی برای ارتقای سطح عملکرد زیست محیطی این صنایع ارائه دادند.

در پایان این نشست، مقرر شد تا کارگروهی متشکل از نمایندگان صنایع و سازمان محیط زیست تشکیل شود و به طور مستمر در خصوص مسائل زیست محیطی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تبادل نظر و تصمیم گیری کنند.

شرکت مبین انرژی خلیج فارس، یکی از بزرگترین واحدهای متمرکز یوتیلیتی جهان، واقع در فاز یک پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی است که هدف از احداث این مجتمع صرفه جویی در هزینه های سرمایه گذاری و تولیدی و کاهش قیمت تمام شده انرژی مصرفی مجتمع های مستقر در منطقه  می باشد.

 
برچسب: اجلاس روسای محیط زیست صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ، شرکت مبین انرژی خلیج فارس ، پتروشیمی پارس جنوبی



https://jahaneghtesad.com/direct/17621


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |