شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 3040 18:37 1402/03/08

امضا قراداد احداث ۴ هزار واحد مسکن ملی در بهارستان

دسته‌بندی: زیربنایی ، مسکن ، استان‌ها

امضا قراداد احداث ۴ هزار واحد مسکن ملی در بهارستان

دسته‌بندی: زیربنایی ، مسکن ، استان‌ها

قراردادهای مبادله احداث چهار هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در بهارستان بین شرکت عمران شهر جدید بهارستان و انبوه سازان داخلی امضا شد.

حمیدرضا رحیمی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید بهارستان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) با بیان اینکه از امروز ساخت چهار هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن در بهارستان به انبوه سازان داخلی واگذار می‌شود، اظهار داشت: هدف از این امر حمایت از فعالان صنعت ساختمان داخلی است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه برنامه زمانبندی تعریف شده است، ادامه داد: ما از برنامه اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در بهارستان عقب هستیم و انتظار این است که در بهره برداری از این پروژه تسریع شود چرا که انبوه سازان داخلی این توانایی را دارند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید بهارستان با بیان اینکه مصوبه پروانه‌های ساختمانی در طرح نهضت ملی مسکن را از شورای عالی مسکن استان دریافت کرده‌ایم، افزود: همچنین جلساتی را با نظام مهندسی برای رفع مشکلات مهندسی و تشدید نظارت‌ها داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه برخی از انبوه سازان مراحل قانونی اجرای طرح نهضت ملی را انجام داده‌اند، ابراز داشت: انتظار این است که شهرداری، نظام مهندسی و دیگر بخش‌ها برای تسریع در اجرای این پروژه همراهی لازم را داشته باشند.

رحیمی با اشاره به اینکه متقاضیان ثبت نام کننده برای نهضت مسکن ملی در بهارستان ۱۴۰ هزار نفر بوده‌اند، گفت: ما ظرفیت تولید این میزان مسکن را نداریم، در مرحله اول ۱۰ هزار واحد را آغاز کرده‌ایم.

همچنین محمدشبانی شهردار شهر جدید بهارستان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری کمک به شرکت عمران برای ارائه خدمات به مردم است، اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن باید به ضعیف‌ترین اقشار جامعه خدمت شود و از این رو ما تمام قد همراهی خواهیم کرد.

 

برچسب: جهان اقتصاد ، شهرداری ، مسکن ملی ، خدمات ، نهضت ملی مسکن ، اخبار روز ، بهارستان ، حمیدرضا رحیمی



https://jahaneghtesad.com/direct/3040


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |