آیا سرمایه گذاری در این رمزارزها کار عاقلانه ایست؟

قیمت شیبا اینو (SHIB) در ۴۸ ساعت گذشته دو درصد کاهش داشته و به سطح ۰.۰۰۰۰۰۸۶۵ دلار رسیده است. شیبا اینو ارزش خود را یک درصد در یک هفته و ۱۶ درصد در ۳۰ روز گذشته از دست داده است.

شناسه خبر: 2814

با توجه به ‌اینکه بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از ابتدای سال 2023 تاکنون 61 درصد و 51 درصد رشد کرده‌اند، شیبا اینو ‌عملکرد ضعیفی در ماه‌های اخیر داشته، زیرا این کوین از فوریه در حال کاهش بوده است.

علاوه بر این، معامله‌گران ممکن است به دنبال تنوع بخشیدن به دارایی‌های خود با استفاده از میم‌کوین‌های جدیدتری باشند که اخیراً از شتاب قیمتی بالاتری برخوردار بوده‌اند.

شیبا اینو رالی صعودی خواهد داشت؟

نمودار SHIB در حال حاضر نشانه‌های خوبی را ارائه نمی‌دهد، زیرا شاخص‌های تکنیکال حاکی از زیان بیشتر این رمزارز در روزهای آینده هستند. شاخص قدرت نسبی این کوین (بنفش) از کمی بالاتر از سطح 70 در چند روز گذشته به نزدیک سطح 30 کاهش داشته و ممکن است قبل از بازگشت دوباره کاهش یابد.

همچنین نشان دهنده کاهش بیشتر میانگین متحرک ۳۰ روزه شیبا (خط زرد) است که اکنون به سمت میانگین ۲۰۰ روزه (خط آبی) جرکت می‌کند و ممکن است در یک یا دو روز آینده به پایین‌تر از خط دومی سقوط کند و یک الگو صلیب مرگ تشکیل دهد.

در حالی که سطح حمایت شیبا (خط سبز) در دو روز گذشته افزایش داشته است، این میم کوین می‌تواند به‌راحتی از این سطح سقوط کند.

از آنجایی که بازار گسترده‌تر در وضعیتی نامطمئن باقی مانده، شیبا اینو مطمئناً می‌تواند در کوتاه‌مدت بیشتر سقوط کند گفته می‌شود، داده‌های مربوط به نهنگ‌ها همچنان نشان می‌دهد که شیبا پرمعامله‌ترین توکن در میان نهنگ‌های ERC-20 است.

ارسال نظر