پذیرش و ارائه سه مقاله پژوهشی از سوی شرکت فولاد اکسین خوزستان در سمپوزیوم فولاد ۴۰۳

سه مقاله علمی – پژوهشی از سوی پژوهشگران شرکت فولاد اکسین خوزستان پس از ارزیابی توسط هیات داوران مورد پذیرش قرار گرفت و ارائه شد.

شناسه خبر: 175520
پذیرش و ارائه سه مقاله پژوهشی از سوی شرکت فولاد اکسین خوزستان در سمپوزیوم فولاد 403

به گزارش جهان اقتصاد ،  از واحد تحقیق و توسعه ، در بیست و ششمین کنفرانس بین المللی سمپوزیوم فولاد 403 که توسط انجمن آهن و فولاد ایران برگزار می گردد ، سه مقاله علمی – پژوهشی از سوی پژوهشگران شرکت فولاد اکسین خوزستان پس از ارزیابی توسط هیات داوران مورد پذیرش قرار گرفت و ارائه شد.

موضوع مقالات و نویسندگان به شرح ذیل است:

۱-تولید نانو ذرات اکسید آهن از پسماند های پوسته های اکسید آهن حاصل از فرآیند نورد گرم اسلب فولادی برای حذف فلزات سنگین از پساب های صنعتی،ارائه شده توسط آقایان رضا خاکسار نژاد، سورن دلواری،بهرنگ اهدایی ،رضا زنگنه.

۲- کاهش ضایعات در تولید ورق فولادی با انتخاب بهینه ابعاد ورق نهایی متناسب با وزن شمش فولادی با استفاده از کنترل فازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان،ارائه شده توسط آقایان یعقوب غلامی، ایمان محمد زاده، حسن غداری،جمال پویا.

3- بررسی تاثیر فرآیند نورد بر جلوگیری از ایجاد و گسترش ترک های ناشی از هیدروژن در فولاد Api 5L X65 MS، ارائه شده توسط آقایان ابراهیم یاقوت، ایمان محمد زاده.

این کنفرانس از جمله مهمترین و معتبرترین های رویدادهای حوزه فولاد و مواد و متالورژی در کشور بوده و هر ساله با همکاری پژوهشگران دانشگاهی و صنعتگران برگزار می گردد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار