ثبت نام شاهین پلاس سایپا از شنبه

متقاضیانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی شاهین اتوماتیک ثبت‌نام کرده‌اند، از ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ می‌توانند برای واریز وجه و ثبت‌نام خودروی جدید شاهین پلاس اتوماتیک اقدام کنند.

شناسه خبر: 18740
ثبت نام شاهین پلاس سایپا از شنبه

براساس اعلام سایپا، متقاضیانی که سال گذشته در طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو برای خرید خودروی شاهین اتوماتیک ثبت‌نام کرده بودند و پیامک تأییدیه دریافت کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ برای واریز وجه و ثبت‌نام نهایی خودروی شاهین پلاس اتوماتیک اقدام کنند.

اطلاعیه مهم برای ثبت‌نام خودروی شاهین پلاس اتوماتیک

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرده است که متقاضیان که در سال گذشته در طرح عادی این سامانه برای خرید خودروی شاهین با گیربکس اتوماتیک (CVT) ثبت‌نام کرده بودند و شرایط لازم را دارا هستند، به‌زودی می‌توانند مراحل نهایی خرید خود را تکمیل کنند.

تاریخ ارسال پیامک و آغاز ثبت‌نام

مطابق این اطلاعیه، پیامک تأیید برای متقاضیان واجد شرایط در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ارسال شده است. این افراد از تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ امکان واریز وجه و ثبت‌نام نهایی خودروی شاهین پلاس اتوماتیک را خواهند داشت.

شرایط ثبت ‌نام شاهین پلاس اتوماتیک

متقاضیان باید توجه داشته باشند که شرایط دقیق ثبت‌نام و واریز وجه برای این خودرو، در تاریخ مذکور اعلام خواهد شد. این اطلاعیه برای اطمینان خاطر نمایندگی‌ها و خریداران از روند صحیح و منظم فرآیند ثبت‌نام منتشر شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار