واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان از شنبه ، زمان ثبت‌نام مرحله سوم

وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از شنبه هفته آینده برای ۳۶ هزار نفر واریز می‌شود.

شناسه خبر: 174476
واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان از شنبه ، زمان ثبت‌نام مرحله سوم

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، اعلام کرد که از شنبه هفته آینده واریز مرحله دوم وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب ۳۶ هزار بازنشسته آغاز می‌شود. بازپرداخت این وام با اقساط دو ساله و کارمزد ۴ درصد تعیین شده است. وی همچنین از ثبت‌نام مرحله سوم وام به‌زودی خبر داد که به صورت غیرحضوری از طریق سایت کانون بازنشستگان امکان‌پذیر خواهد بود.

واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان از شنبه آینده

بانک و بیمه : علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، از آغاز واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان از شنبه هفته آینده خبر داد. این وام برای ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی در سطح کشور در نظر گرفته شده و به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. دهقان‌کیا ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تأکید کرد که مرحله دوم وام به موقع و طبق زمان‌بندی اعلام شده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

شرایط بازپرداخت وام بازنشستگان

وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اقساط دو ساله و کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود. این تسهیلات به منظور حمایت مالی از بازنشستگان در نظر گرفته شده و با توجه به شرایط اقتصادی و نیازهای آن‌ها، اقساط و کارمزد این وام مناسب‌سازی شده است.

ثبت‌نام مرحله سوم وام بازنشستگان

دهقان‌کیا در ادامه افزود که زمان ثبت‌نام مرحله سوم وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به زودی اعلام خواهد شد. بازنشستگان می‌توانند برای ثبت‌نام در این مرحله، به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام کنند. این تسهیلات از طریق یک فرآیند آنلاین در دسترس خواهد بود تا به‌راحتی بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار