همایش رایگان انتخاب رشته آگاهانه در دانشگاه معارف‌قرآن‌ و عترت(ع) اصفهان

همایش رایگان انتخاب رشته آگاهانه با حضور احمد عابدی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان امروز پنج شنبه ۴ مرداد ماه برگزار می شود.

شناسه خبر: 18011
همایش رایگان انتخاب رشته آگاهانه در دانشگاه معارف‌قرآن‌ و عترت(ع) اصفهان

علی عابدی رئیس دانشگاه معارف اصفهان گفت: این همایش به شما کمک می کند تا بدانید چه شخصیت شغلی و تحصیلی دارید، و این شخصیت شما برای چه رشته ای مناسب است که این روند توسط گروه انتخاب رشته آگاهانه برای شما انجام می شود.

وی افزود: همایش انتخاب رشته آگاهانـه امروز ساعت ۱۰ صبح در سالن‌ اجتماعات این دانشگاه برگزار می شود.

عابدی بیان کرد:محور های این همایش شامل مشاوره حضوری،استعداد سنجی‌ شغلی، آشنایی‌ با دانشگاه ها‌ و دانشجویان‌ هر رشته، مشاوره روانشناختی و چینش رشته‌ها‌ و دانشگاه ها می باشد.

ریاست دانشگاه معارف‌قرآن‌وعترت(ع) اصفهان اظهار داشت:این همایش به شما کمک می کند تا با تیپ شخصیتی و شغلی خود آشنا شوید و بدانید چه رشته ای برای شما مناسب است و این فرایند با تست های استعداد سنجی شغلی و مشاوره حضوری انجام می شود.

وی ادامه داد:این همایش به شما کمک می کند تا بدانید رشته مدنظر شما دارای چه واحدهای درسی است و در چه دانشگاهی بهتر است این رشته را بخوانید و ادامه دهید.

در ادامه سمیرا بدخشیان اضافه کرد:بعد از گروه مشورت، گروه مشاوره دانشگاه با شما همراه میشوند، و به شما این راهنمایی لازم را می کند که آیا این رشته که شما انتخاب کرده‌اید مناسب تیپ شخصیت شما است یا خیر، و آیا در تله های روحی روانی خودتان به دام افتاده‌اید یا خیر، و‌ آیا روحیه تایید‌ جویی شما باعث پافشاری تان بر روی انتخابتان بوده است یا خیر و در نهایت به دور از طرحواره ها و تله ها انتخاب درستی انجام می دهید.

وی‌گفت: بعد از این مرحله، گروه چینش نهایی‌ دانشگاه همراه شما قرار دارند، این گروه چینش به شما چشم‌ اندازی را میدهد که چه رشته و چه دانشگاهی در آخر برای شما مناسب است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار