بازدید نماینده مردم شاهین شهر ، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از پروژه ایستگاه پمپاژ فاضلاب گرگاب

نماینده مردم شاهین شهر ، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، از اجرای تاسیسات فاضلاب، از جمله ایستگاه پمپاژ فاضلاب در منطقه گرگاب بازدید کرد.

شناسه خبر: 174645
بازدید نماینده مردم شاهین شهر ، میمه  و برخوار در مجلس شورای اسلامی از پروژه ایستگاه پمپاژ فاضلاب گرگاب

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اهمیت اجرای تاسیسات فاضلاب در شهر گرگاب گفت: شهر گرگاب نیاز به اجرای 37 کیلومتر شبکه فاضلاب دارد که تاکنون 30 کیلومتر آن اجرا شده است و اجرای 7 کیلومتر آن نیز با تامین اعتبارات لازم، در دستور کار قرار می گیرد.

حسین اکبریان به اجرای ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شهر گرگاب اشاره کرد و افزود:  با توجه به اینکه برای برخورداری مردم شهر گرگاب از خدمات شبکه فاضلاب، نیاز است ایستگاه پمپاژ در این منطقه در مدار بهره برداری قرار گیرد، مجوز‌های قانونی لازم برای اجرای این طرح دریافت شده و در حال حاضر عملیات احداث ایستگاه پمپاژ شهر گرگاب در دستور کار قراردارد.

وی اعلام کرد: هم اکنون بخش سازه ای ایستگاه پمپاژ گرگاب به 83 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است که انتظار می رود در اردیبهشت ماه سال آینده این پروژه در مدار بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان تصریح کرد: با تکمیل تاسیسات فاضلاب در شهر گرگاب، حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت این شهر می‌توانند با نصب انشعابات فاضلاب از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند شوند.

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار