کسب ۲۴ عنوان ملی شرکت کنندگان استان تهران در جشنواره اتقان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در جشنواره اتقان که گامی مهمی در جهت ترویج فرهنگ کار و تلاش در کشور و استان تهران است، شرکت کنندگان استان تهران ۲۴ عنوان ملی را کسب کردند.

شناسه خبر: 174385
کسب ۲۴ عنوان ملی شرکت کنندگان استان تهران در جشنواره اتقان

محمد آذرپناه، در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی-هنری اتقان، با بیان اینکه این رویداد صرفاً یک جشنواره هنری نیست، بلکه آغازی برای تحول در نگرش جامعه نسبت به کار و تلاش است، اظهار داشت: "جشنواره اتقان با تقویت بذر امید در دل جامعه کار و تولید استان تهران بین هنرمندان ما  و فعالان اقتصادی بویژه کارجویان و کارگران، وفاق و همدلی جامعه هنری با خلق آثاری ارزشمند را با  جامعه کار و تولید به زیبایی هرچه تمام‌تر به نمایش گذاشته و به اهمیت کار و تلاش در پیشرفت اقتصادی و توسعه پایدار پرداخته است.

وی افزود: "با توجه به استقبال گسترده از این جشنواره و کیفیت بالای آثار ارسالی، اما از استان تهران ۲۴ اثر، عناوین مختلف ملی را کسب کردند.

آذرپناه با اشاره به اهمیت هنر در تقویت گفتمان توسعه و رشد فراگیر، به نقش فرهنگ کار در بهبود بهره‌وری و افزایش تولید پرداخت و گفت: "فرهنگ کار، تنها به انجام وظایف محول شده محدود نمی‌شود، بلکه شامل مجموعه ارزش‌ها، باورها و نگرش‌هایی است که به افراد انگیزه می‌دهد تا با کیفیت و دقت بیشتری به کار خود بپردازند. جشنواره اتقان، با ترویج این فرهنگ، می‌تواند بهره‌وری در واحدهای تولیدی و خدماتی استان تهران را ارتقا دهد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ کار در توسعه پایدار استان، تصریح کرد: "ترویج فرهنگ کار و تلاش، یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران است. 

آذر پناه تصریح کرد: جشنواره اتقان، فرصت مغتنمی برای تقویت این فرهنگ و ایجاد انگیزه در بین کارکنان و فعالان اقتصادی استان فراهم کرده است."

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، از همه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، به ویژه معاونت فرهنگی- اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هنرمندان و داوران، قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که شاهد برگزاری دوره‌های بعدی این جشنواره با شکوه با موفقیت بیشتری باشیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار