مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

تعمیرات پیشگیرانه در اعماق خلیج فارس توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران

بوشهر : مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: در کنار نقش مهمی که پایانه‌های نفتی ایران در عرصه صادرات دارد، به ایمن‌سازی تأسیسات و زیرساخت‌ها و همچنین حفظ محیط زیست نگاه ویژه‌ای داریم.

شناسه خبر: 174139
تعمیرات پیشگیرانه در اعماق خلیج فارس توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران

عباس غریبی به اهمیت موضوع صیانت از شریان حیاتی صادرات نفت کشور و زیست بوم خلیج همیشه فارس اشاره کرد و ادامه داد: نگهداری و تعمیرات اساسی تجهیزات و زیرساخت‌های حیاتی ضرورت انکارناپذیر برای صادرات پایدار و عملیات ایمن در شرکت پایانه‌های نفتی ایران است که در این راستا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران افزود: این شرکت با توجه به مأموریت‌ها در زمینه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی، نقش مهمی را در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران ایفا می‌کند.

وی تاکید کرد: ارتقای توانمندی‌های عملیاتی برای تضمین افزایش تولید و انجام صادرات پایدار نفت همیشه در دستور کار است و به همین منظور برنامه‌های مهمی در این راستا داریم.

غریبی تصریح کرد: به همت متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران و در کاری پیشگیرانه و پیش از بروز حادثه، عملیات تعمیرات خط لوله انتقال نفت خام در عمق ۱۲ متری دریا انجام شد.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: تعمیرات پیشگیرانه که برای اولین بار بر روی خطوط زیردریایی از زمان احداث آنها صورت پذیرفت از آن جهت حائز اهمیت است که انجام صحیح و به موقع آنها، مانع از بروز فاجعه سوراخ شدن ناگهانی خط و در نتیجه آن بروز مشکلات زیست محیطی، متوقف شدن صادرات و فرآیند طولانی تعمیرات است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار