اشتغال پایدار برای خانواده های نیازمند را با انتخابی فردی اصلح رقم بزنیم

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید به لزوم شرکت آحاد جامعه در انتخابات هشتم تیرماه، گفت: نگاهی به سوابق علمی و اجرایی کاندیداها بخصوص سوابقی که در تصمیم گیری های کلان و ملی به کار می آید می تواند کمک کننده در انتخاب اصلح باشد.

شناسه خبر: 16912
اشتغال پایدار برای خانواده های نیازمند را با انتخابی فردی اصلح رقم بزنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید براینکه در تمام دولت ها، نگاه به این نهاد، بعنوان یک نهاد دولتی در خدمت گذاری به محرومان بوده، اظهار داشت: دیدگاه شهید رئیسی ویژه تر بود و از این توجه ویژه، در طی سه سال خدمت در دوره ریاست جمهوری، خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، به خوبی بهره مند شدند.

کریم زارع محور اصلی خدمت رسانی این نهاد را در توانمندسازی خانواده های تحت حمایت اعلام کرد و ادامه داد: در طول سه سال خدمت دولت سیزدهم و با پشتیبانی از طرح های اشتغالزایی کمیته امداد، بیش از 41 هزار تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال خانواده های نیازمند فراهم و 15 هزار خانوار از ماحصل این حمایت، از چرخه دریافت مساعدت های کمیته امداد خارج شدند.

وی همراهی خوب دولت در بحث توانمندسازی محرومان را در کاهش نرخ بیکاری کاملا مشهود خواند و افزود: این حجم از خدمت رسانی، اتفاق بی سابقه ای بود که سبب شد با صحت سنجی 96 درصدی اداره کار در بین دستگا های استان، افتخار ایجاد اشتغال پایدار به کمیته امداد اصفهان تعلق یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از عموم هم استانی های عزیز برای حضور در انتخابات هشتم تیرماه، گفت: شاخص ها، خطوط راهنمای کلی برای یک انتخاب خوب و یافتن بهترین گزینه از میان گزینه های مختلف است که رهبر معظم انقلاب در بیانات مختلف به برخی از این شاخص ها اشاره کرده اند و معمولا با بررسی سوابق افراد می توان وضعیت کاندیداها را با شاخص های مدنظر مورد سنجش قرار داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار