کسب عنوان برتر و دریافت نشان اقتصاد مقاومتی توسط نیروگاه بندرعباس

در نخستین جشنواره اعطای نشان ویژه اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعت‌گران برتر بخش دولتی و خصوصی هرمزگان، با حضور استاندار، جمعی از مدیران صنایع و فرماندهان ارشد سپاه استان، نیروگاه بندرعباس لوح افتخار، تندیس و نشان برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

شناسه خبر: 13049
کسب عنوان برتر و دریافت نشان اقتصاد مقاومتی توسط نیروگاه بندرعباس

به گزارش جهان اقتصاد از هرمزگان، استاندار هرمزگان در آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی برتر استان هرمزگان، گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از ابتکارات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بارها بر مردمی سازی اقتصاد و فعال کردن بخش خصوصی در این زمینه تاکید دارند.

مهدی دوستی افزود: در این جشنواره تلاش شده از زحمات تولیدکنندگان و صنعت گرانی که در حوزه مردمی‌سازی اقتصاد، عمل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی و توسعه زنجیره‌های ارزش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست اقدام کرده بودند، تجلیل شود.

وی تصریح کرد: این بنگاه‌های موردنظر توانسته‌اند در حوزه موادخام و پتروشیمی و موادمعدنی چند زنجیره ایجاد فرآوری کنند که قابل تقدیر است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی و مردمی‌سازی اقتصاد، جذب سرمایه و بهبود محیط اقتصادی مهم‌ترین اولویت ما در استان است که برخی نشانه‌های آن از جمله در حوزه مجوزها، پایداری قوانین و تامین مالی بنگاه‌ها قابل مشاهده است.

در این مراسم شرکت‌های فولاد هرمزگان، پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد کاوه جنوب، پالایش نفت آفتاب، پالایش گاز سرخون و قشم، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، مدیریت تولید برق هرمزگان، رویان پلیمر خلیج فارس، آب و برق و تاسیسات قشم، رویان پلیمر خلیج فارس، پردیس میگوی جاسک و فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان حائز نشان اقتصاد مقاومتی شدند.

همچنین شرکت‌های فراندیش کوشا، سیمان هرمزگان، آرمان نیروی هرمزگان، فرآوری آهن تنگه زاغ، نقش و نگار الماس هرمز، صنایع غذایی کلثوم کاملیا، تولیدی سوغات سرای هرنگ بستک، خرمای نگین رودخانه، آجر مروارید کوهستک، کشت و صنعت گلخانه ای جعفری و مدکندالوی قشم نیز توانستند نشان برتر اقتصاد مقاومتی را دریافت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار