کد تخفیف بیمه دات کام برای همه بیمه‌ها - جدید و معتبر

در جداول بالا تعدادی از کدهای تخفیف بیمه دات کام را با هم مشاهده کردیم. ممکن است در طول زمان باز به کدهای تخفیف بیشتر و جدیدتری که هنوز معتبر باشند نیاز پیدا کنید. برای دریافت جدیدترین کد تخفیف بیمه دات کام، حتماً به سایت موپُن که بهترین سایت برای دریافت این کدهای تخفیف است، مراجعه کنید.

شناسه خبر: 18953
کد تخفیف بیمه دات کام برای همه بیمه‌ها - جدید و معتبر

نوع بیمه

کد تخفیف

میزان تخفیف

توضیحات بیشتر

موبایل

mob40

40 درصد

سقف تخفیف 200 هزار تومان است

شخص ثالث

bmh11

11 درصد

-

همه انواع بیمه

bara200

2 درصد

سقف تخفیف 300 هزار تومان است

همه انواع بیمه

bim10

10 درصد

سقف تخفیف 800 هزار تومان است

همه انواع بیمه

dattt00

2 درصد

سقف تخفیف 500 هزار تومان است

همه انواع بیمه

bimpptR

2 درصد

سقف تخفیف 230 هزار تومان است

بدنه

ads2020

100 هزار تومان

-

شخص ثالث

20off-bm

20 درصد

سقف تخفیف 800 هزار تومان است

همه انواع بیمه

MP65

2 درصد

همه انواع بیمه

bimeh500

8 درصد

سقف تخفیف 500 هزار تومان است

همه انواع بیمه

bimeh500hq

10 درصد

سقف تخفیف 500 هزار تومان است

در جداول بالا تعدادی از کدهای تخفیف بیمه دات کام را با هم مشاهده کردیم. ممکن است در طول زمان باز به کدهای تخفیف بیشتر و جدیدتری که هنوز معتبر باشند نیاز پیدا کنید. برای دریافت جدیدترین کد تخفیف بیمه دات کام ، حتماً به سایت موپُن که بهترین سایت برای دریافت این کدهای تخفیف است، مراجعه کنید.

در ادامه این مطلب با هم با انواع بیمه‌های قابل خرید در سامانه بیمه دات کام آشنا خواهیم شد.

بیمه دات کام

کد تخفیف بیمه بدنه بیمه دات کام

یکی از مهم‌ترین بیمه‌هایی که برای وسایل نقلیه پیشنهاد می‌شود، بیمه بدنه است. این بیمه برای مدیریت هزینه‌های خسارات وارد شده به بدنه و سایر قطعات ماشین لازم و مهم است. بیمه بدنه بیمه دات کام مواردی همچون سرقت درجا، حوادث کلی، آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار را پوشش می‌دهد. علاوه بر این موارد، مواردی دیگر مانند نوسانات، سرقت قطعات، موارد شیمیایی، بلایای طبیعی، شکستگی شیشه، حذف استهلاک، حذف فرانشیز و کشیدن میخ نیز جزء پوشش‌های فرعی بیمه بدنه قرار می‌گیرند. این موارد جزء پوشش بیمه اصلی نیستند و بیمه‌گزاران با پرداخت مبلغ حق ‌بیمه‌ بیشتر، از پوشش‌های اضافی (خطرات فرعی) این بیمه‌نامه بهره‌مند می‌شوند. برای خرید با قیمت مناسب بیمه بدنه بیمه دات کام، حتماً از کدهای تخفیف ارائه شده استفاده فرمایید.

بیمه بدنه

کد تخفیف بیمه دات کام شخص ثالث

یکی دیگر از خدمات بیمه دات کام، ارائه بیمه شخص ثالث است. بیمه شخص ثالث، بیمه‌ای اجباری برای تمام دارندگان وسیله نقلیه زمینی است. طبق قانون بیمه مرکزی، تمام خسارات جانی و مالی مالک وسیله نقلیه‌ای که تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار دارد، برعهده شرکت بیمه‌کننده اوست. در این بیمه، تمام افرادی که در یک تصادف دچار صدمه و خسارات جانی و مالی قرار می‌گیرند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث هستند و بر اساس این بیمه هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال، توسط شرکت بیمه‌گر جبران می‌شود. این بیمه صددرصد خسارات وارد شده را پوشش می‌دهد. این خسارات شامل خسارات مالی مانند خسارات وارد شده به اموال اشخاص و خسارات بدنی مانند فوت، نقص عضو و هزینه‌های درمان پزشکی ناشی از حادثه می‌شود. علاوه بر این دو، خسارت جانی راننده مقصر آسیب‌دیده نیز به‌شرط داشتن گواهینامه معتبر و مرتبط با وسیله نقلیه، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد. البته در کنار این موارد، مواردی دیگری هم مانند خسارت واردشده به ‌وسیله نقلیه مقصر، خسارت واردشده به محموله‌های وسیله نقلیه مقصر، خسارت مستقیم و یا غیرمستقیم ناشی از تشعشعات اتمی و رادیواکتیوی و خسارت ناشی از محکومیت جزائی و یا پرداخت جرائم هستند که تحت پوشش این بیمه قرار نمی‌گیرند. حال که با بیمه شخص ثالث آشنا شدیم، برای خرید این بیمه از بیمه دات کام از کدهای تخفیف ارائه شده بهره ببرید تا خریدی با قیمت مناسب را تجربه کنید.

بیمه شخص ثالث

کد تخفیف اولین خرید بیمه دات کام

بیمه دات کام برای کسب رضایت و آسودگی خاطر بیمه‌شوندگان در اولین خرید خود، دست به کاری قابل ‌تحسین زده است و برای اولین خرید، تخفیفی در نظر گرفته است تا بیمه‌شونده با قیمتی مناسب بتواند از خدمات فراوان این سامانه بهره‌مند شود. شاید بهتر باشد برای دریافت این تخفیف به سایت بیمه دات کام یا برای دریافت کد تخفیف مورد نظر به سایت موپُن مراجعه کنید.

کد تخفیف بیمه دات کام موتور

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط بیمه دات کام، بیمه موتور است. این بیمه یکی دیگر از بیمه‌های اجباری می‌باشد؛ ولی متأسفانه تعداد کمی از دارندگان این وسیله نقلیه، از این بیمه برخوردار هستند. دو نوع بیمه موتورسیکلت وجود دارد. اولین بیمه، بیمه شخص ثالث موتورسیکلت است که ماهیتی همچون بیمه شخص ثالث خودرو دارد و به افراد زیان‌دیده در حوادث رانندگی با موتور مانند عابران پیاده، ترک‌نشین موتورسیکلت مقصر و سرنشین خودرو یا موتورسیکلت زیان‌دیده تعلق می‌گیرد. دومین بیمه، بیمه بدنه موتورسیکلت است که مواردی همچون آتش‌سوزی موتورسیکلت، برخورد صاعقه به موتورسیکلت، انفجار موتورسیکلت و برخورد یا تصادف موتورسیکلت به هر جسم متحرک یا ثابت که در نهایت خسارت موتورسیکلت را در پی داشته باشد را پوشش می‌دهد. علاوه بر این موارد، حوادثی مانند خسارت وارده به بار یا محموله موتورسیکلت بیمه‌شده، خسارت مربوط به موتورسیکلت راننده مقصر، خسارت وارده ناشی از اشعه رادیواکتیو و تشعشعات هسته‌ای، جرایم ناشی از محکومیت قضایی یا اجرایی و هزینه‌های پزشکی مقصر حادثه تحت پوشش این بیمه قرار نمی‌گیرد.

ما در بخش‌های قبل به بیمه دات کام اشارات بسیاری کردیم. علاوه بر این سامانه، موارد دیگری همچون پلتفرم ازکی هم در کشور فعالیت می‌کنند که برای خرید بیمه ازکی با تخفیف می‌توانید به سایت موپُن مراجعه فرمایید و کدهای تخفیف این سامانه را نیز دریافت کنید. فعالیت این دو پلتفرم بسیار شبیه به هم است اما در جزئیات ممکن است با هم تفاوت‌هایی داشته باشند؛ مثلا در ازکی، امکان خرید اقساطی بیمه نیز جهت سهولت در پرداخت هزینه توسط مشتریان وجود دارد.

دیگر بیمه‌های ارائه شده توسط بیمه دات کام

همان‌طور که گفتیم، بیمه دات کام ارائه‌دهنده خدمات فراوانی است که در بالا به چند مورد اشاره و آن‌ها را بررسی کردیم. یکی دیگر از خدمات ارائه‌‎شده توسط این سامانه، بیمه آتش‌سوزی است که خسارت‌های ناشی از آتش‌سوزی منازل و ساختمان‌ها را جبران می‌کند. بیمه زلزله یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده است که یکی از پوشش‌های فرعی بیمه آتش‌سوزی به‌شمار می‌رود. این بیمه خسارات ناشی از زلزله را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمه ارائه شده دیگر، بیمه تکمیلی درمان است که آن دسته از هزینه‌های مربوط به ‌سلامتی و هزینه‌های بیماری‌ها، داروها و عمل‌های جراحی و خدمات پزشکی (هزینه‌هایی که بیمه تأمین اجتماعی در قبال آن‌ها مسئولیتی تقبل نمی‌کند) را پوشش می‌دهد. بیمه موبایل برای جبران هزینه در حوادث مختلفی مانند سرقت و شکستگی صفحه نمایش نیز یکی دیگر از دسته‌بندی‌های موجود در بیمه دات کام است. یکی دیگر از بیمه‌های ارائه شده، بیمه ورزشی برای خدمات درماني سرپايي، بستري و پرداخت کمک هزينه‌هاي درمان ناشی از آسيب‌هاي ورزشي، بیمه مسافرتی، بیمه آسانسور و بیمه مسئولیت پزشکان نیز دیگر خدمات موجود در وبسایت بیمه دات کام است.

موپُن، مرجع کدهای تخفیف

پس از آشنایی با خدمات متنوع بیمه دات کام، شاید به فکر خرید بیمه مورد نظر خود باشید. داشتن کد تخفیف بیمه مربوطه، قطعاً خریدی آسان‌تر و با صرفه بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. در دسته‌بندی کد تخفیف بیمه در وبسایت موپُن، شما می‌توانید به کدهای تخفیف بیمه دات کام و دیگر ارائه‌دهندگان بیمه مانند تخفیف بیمه بازار موپُن ازکی و... دسترسی پیدا کنید. علاوه بر ارائه‌دهندگان بیمه، در سایت موپُن می‌توان به کد تخفیف فروشگاه‌های معروف و بزرگ دیگر مانند دیجی کالا، اسنپ فود، بانی مد و... نیز دسترسی داشت. برای دسترسی به کد تخفیف مورد نظر، سایت موپُن بهترین انتخاب است. این سایت یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سایت‌ها در زمینه بررسی، اشتراک‌گذاری و معرفی کدهای تخفیف است و قطعا بهترین گزینه برای خریدهای ارزان شماست.

سخن پایانی

در این مقاله با هم با انواع بیمه‌ها و یکی از مطرح‌ترین ارائه‌دهنده این بیمه‌ها یعنی بیمه دات کام آشنا شدیم. انواع بیمه‌ها را نام بردیم و در ادامه بهترین سایت جهت دسترسی به کد‌های تخفیف مربوط به بیمه دات کام و دیگر ارائه‌دهندگان بیمه را معرفی کردیم تا راحت‌تر به کدهای تخفیف جدید دسترسی داشته باشید. امیدواریم اگر قصد خرید بیمه‌ای را داشتید، توانسته باشیم با این مقاله تجربه بهتری در خرید بیمه را به شما هدیه دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار