چگونه با رزرو هتل های آنتالیا در سایت بوکینگ سود کنیم

هتل های آنتالیا را چطور رزرو کنیم؟ همان طور که می‌دانید، آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که سالانه هزاران مسافر از سراسر دنیا را به سوی خود جذب می‌کند. ایرانیان نیز علاقه زیادی به تورهای آنتالیا نشان می‌دهند. ترکیه، یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که در فاصله نسبتا نزدیکی با ایران قرار دارد. از طرفی بسیاری از ایرانیان با زبان ترکی آشنایی دارند و می‌توانند به راحتی با مردم آنتالیا ارتباط برقرار کنند. هزینه سفر نیز نسبت به سایر کشورهای اروپایی، مناسب تر است. به همین دلیل، هر ساله بسیاری از ایرانیان برای سفر به آنتالیا داوطلب می‌شوند.

شناسه خبر: 19062
چگونه با رزرو هتل های آنتالیا در سایت بوکینگ سود کنیم

هتل های آنتالیا را چطور رزرو کنیم؟ همان طور که می‌دانید، آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که سالانه هزاران مسافر از سراسر دنیا را به سوی خود جذب می‌کند. ایرانیان نیز علاقه زیادی به تورهای آنتالیا نشان می‌دهند. ترکیه، یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که در فاصله نسبتا نزدیکی با ایران قرار دارد. از طرفی بسیاری از ایرانیان با زبان ترکی آشنایی دارند و می‌توانند به راحتی با مردم آنتالیا ارتباط برقرار کنند. هزینه سفر نیز نسبت به سایر کشورهای اروپایی، مناسب تر است. به همین دلیل، هر ساله بسیاری از ایرانیان برای سفر به آنتالیا داوطلب می‌شوند.

برای شناسایی و رزرو بهترین هتل های آنتالیا چه می‌توان کرد؟ اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید، حتما این سوال در ذهنتان شکل گرفته است. همان طور که می‌دانید، شناسایی و رزرو بهترین هتل‌های خارجی با قیمت مناسب، کار هر کسی نیست. بنابراین شما باید به یک مجموعه حرفه ای و معتبر مراجعه کنید. سایت بوکینگ یکی از بهترین مجموعه‌های توریستی در ایران است که خدمات منحصر به فردی به مراجعین خود ارائه می‌دهد. شما با مراجعه به این شرکت می‌توانید بهترین هتل های آنتالیا را با قیمتی مقرون به صرفه رزرو کنید.

Royal Holiday Palace S$ 211. Antalya Hotel Deals & Reviews - KAYAK

لیست بهترین هتل های آنتالیا در مجموعه بوکینگ

مزیت های منحصر به فرد booking.ir برای رزرو هتل در آنتالیا

همان طور که گفته شد، شما می‌توانید برای رزرو هتل های آنتالیا به مجموعه بوکینگ ای ار مراجعه فرمایید. در سایت بوکینگ، هتل‌های مختلفی برای رزرو وجود دارند که شما می‌توانید با بررسی شرایط و قیمت هر یک از آنها، گزینه مطلوب خود را پیدا کنید. هتل‌هایی که در سایت بوکینگ به شما نمایش داده می‌شوند، از جنبه‌های مختلفی قابل دسته بندی هستند. در ادامه توضیحات بیشتری در این رابطه می‌دهیم.

  • قیمت: همان طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین ملاکها برای اکثر مسافران، قیمت هتل های آنتالیا می‌باشد. طیف گسترده‌ای از هتل ها در لیست سایت بوکینگ وجود دارند. برای مثال اگر به دنبال هتل با قیمت ارزان و کیفیت متوسط هستید، می‌توانید الیز، کلئوپاترا، میلا و... را رزرو کنید. اگر به دنبال هتل‌های لوکس و لاکچری هستید نیز سان استار، مارمارا، دابل تری، دریتا و... بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.
  • ستاره: یکی از شاخصه‌های مهم برای رزرو هتل های آنتالیا ، میزان سطح و کلاس آنهاست. کلا هر هتل را می‌توانید با توجه به تعداد ستاره‌های آن ارزیابی کنید. البته این مسئله به این معنی نیست که هتل‌های 3 یا 2 ستاره، دارای کیفیت خوبی نیستند. خوشبختانه تمامی هتل‌هایی که در سایت بوکینگ به شما معرفی می‌شوند، از کیفیت مطلوبی برخوردارند اما گزینه‌های لوکس و لاکچری، شرایط منحصر به فردی دارند. از بهترین هتل‌های 4 و 5 ستاره آنتالیا می‌توان به اوکان تاور، گرند درین، گرین لایف، مریان، کایا ساید و... اشاره کرد. هتل‌های 2 و 3 ستاره باکیفیتی نیز در آنتالیا وجود دارند که رومئو بیچ، سان وی، دریم تاون و... بهترین گزینه‌ها هستند.
  • محل قرار گیری هتل: از دیگر گزینه‌هایی که حین رزرو هتل های آنتالیا ، باید به آن توجه کنید، موقعیت جغرافیایی هتل است. شما باید با توجه به هدف خود از سفر، موقعیت مطلوبی را برای اقامت انتخاب نمایید. خوشبختانه در سایت بوکینگ، طیف گسترده‌ای از هتل‌ها در جای جای آنتالیا لیست شده اند. شما می‌توانید مورد مناسب خود را از بین هزاران گزینه انتخاب فرمایید. برای مثال اگر می‌خواهید هتل شما در مرکز شهر باشد، می‌توانید اقامتگاه 5 ستاره دابل تری را رزرو کنید.

استفاده از ابزارها و فیلترهای جستجوی پیشرفته برای رزرو هتل های آنتالیا در بوکینگ

در بخش قبلی چند مورد از شاخصه‌های قابل توجه برای رزرو هتل آنتالیا در بوکینگ را به شما عزیزان معرفی کردیم. حال شاید به این موضوع فکر کنید که چطور می‌توان از بین هزاران گزینه موجود در سایت، مناسب‌ترین مورد را انتخاب کرد؟ باید بگوییم هتل های آنتالیا در مجموعه بوکینگ، فیلتر بندی شده اند. بنابراین شما با چند کلیک ساده و تنها در عرض چند ثانیه می‎‌توانید بهترین و به صرفه‌ترین گزینه را برای خود پیدا کنید. برای توضیح بیشتر، ابتدا به تصویر زیر نگاه کرده و سپس ادامه مقاله را دنبال نمایید.

C:\Users\Dear-User\Pictures\Screenshots\Screenshot (597).png

نحوه استفاده از فیلتر بندی سایت بوکینگ برای رزرو هتل

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در سمت راست صفحه رزرو هتل‌های آنتالیا، گزینه‌هایی به شما نمایش داده می‌شوند. این گزینه‌ها شامل قیمت، امتیاز کاربران، کلاس هتل، نوع غذا، نوع اقامت، امکانات و... می‌باشند. شما می‌توانید هر قسمت را با توجه به شرایط خود تغییر دهید. در نهایت لیستی کوچک از گزینه‌های مطلوب به شما نمایش داده می‌شوند. برای مثال در تصویر زیر ما تمامی هتل‌های 5 ستاره آنتالیا، با سرویس غذایی کامل و امتیازات بالای کاربران را انتخاب کرده ایم. محدوده قیمت نیز بین 19 تا 46 میلیون تومان (برای 4 شب اقامت 2 نفره) در نظر گرفته شده است. در نهایت، 3 گزینه به ما نمایش داده شده که مطابق معیارها هستند. با بررسی این سه گزینه، شرایط و موقعیت قرار گیری آنها می‌توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

C:\Users\Dear-User\Pictures\Screenshots\Screenshot (598).png

نمایش لیست بهترین هتل های آنتالیا با توجه به شرایط و امکانات

تاثیر زمان رزرو بر قیمت هتل های آنتالیا

شاید برایتان جالب باشد بدانید که قیمت رزرو هتل های آنتالیا در روزهای مختلف سال، متفاوت خواهد بود. حتما در صورت داشتن سفرهای داخلی با این مسئله مواجه شده اید که قیمت رزرو هتل در تعطیلات، گرانتر از روزهای عادی است. در مسافرت‌های خارجی نیز این نکته از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. برای مثال بهتر است در فصل‌های کم گردشگر مثل تابستان، به آنتالیا سفر کنید. البته باید زمانی که برای سفر انتخاب می‌کنید با روزهای تعطیل رسمی مصادف نباشند. در صورت سفر به آنتالیا در تعطیلات رسمی، روزهای آخر هفته و... هزینه سفر و اقامت شما افزایش پیدا می‌کند.

برنامه ریزی سفر با توجه به رویدادها و جشنواره ها

در بخش قبلی گفتیم که قیمت هتل های آنتالیا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل، متفاوت خواهد بود. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم، پیش از سفر به آنتالیا، تقویم رسمی کشور ترکیه را مشاهده کنید. باید توجه داشته باشید که قیمت رزرو هتل در آنتالیا در رویدادها و جشنواره‌های خاص، گرانتر می‌باشد. البته اگر به قصد تجارت به آنتالیا سفر می‌کنید، جشنواره‌ها و رویدادها، بهترین زمان برای ملاقات با تاجران مطرح دنیا هستند. پس می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و شانس خود را برای تجارت با این افراد، آزمایش کنید.

توجه داشته باشید که با مراجعه به شرکت بوکینگ، امکانات استفاده از نظرات کارشناسان برای رزرو هتل در آنتالیا برای شما وجود خواهد داشت. شما می‌توانید در مورد هدف سفر خود، تعداد روزهای اقامت و... با کارشناسان مشورت کنید تا بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهند.

سوالات متداول

  1. مزایای مراجعه به سایت بوکینگ ای ار برای رزرو هتل های آنتالیا کدامند؟

از مهم‌ترین مزایای رزرو هتل در سایت بوکینگ می‌توان به تنوع گسترده هتل‌ها، امکان استفاده از فیلتربندی و جستجوی راحت، استفاده از نظر کارشناسان و... اشاره کرد.

  1. فیلترهای سایت بوکینگ چه کمکی به ما می‌کنند؟

شما با استفاده از این فیلترها می‌توانید بهترین هتل‌های آنتالیا که با شرایط شما متناسب هستند را پیدا کنید. برای مثال می‌توانید در فیلتر امکانات، خدمات مورد نظر خود را تیک بزنید یا کلاس هتل خود را انتخاب کنید تا بهترین گزینه‌ها به شما نمایش داده شوند.

  1. آیا امکان رزرو هتل آنتالیا در بوکینگ به صورت ارزان وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید محدوده قیمت مورد نظر خود را در بخش فیلترها مشخص کنید. در این صورت گزینه‌های متناسب با سقف بودجه به شما نمایش داده می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار