گنده دلار هرات فروشنده بود؛ نقل قولی از بازار ارز هرات

پیش بینی قیمت دلار

برای قیمت دلار امروز پیش‌بینی می‌شود با توجه به بالا بسته شدن قیمت هرات در پشت خط نرخ یک سرک به کانال ۴۹ هزار تومان بکشد و دوباره به کانال ۴۸ هزار برگردد.

شناسه خبر: 5487
پیش بینی قیمت دلار

قیمت درهم امارات در معاملات روز دوشنبه با گپ منفی در ۱۳ هزار و ۴۶۰ تومان آغاز به کار کرد و همین گپ منفی موجب شد تا قیمت دلار هرات پس از نرخ‌دهی امارات با کاهش به سطح ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان برسد. در ادامه اما قیمت درهم به ۱۳ هزار و ۵۲۰ تومان رسید و همین افزایش موجب شد تا بازار هرات به بالای قیمت ابتدای کار خود برسد. قیمت دلار هرات در پشت خط به پیشروی خود ادامه داد و به ۴۸ هزار و ۹۲۰ تومان رسید که نسبت به معاملات یکشنبه رشد تقریبا ۳۰۰ تومانی را داشت. در بازار دوشنبه قیمت دلار تهران و سلیمانیه بعد از مدت‌ها به بالای دلار هرات رفت و در مرز کانال ۴۹ هزار تومان معامله شد.

در تحلیل کوتاه‌مدت فنی‌ها تصور می‌کنند قیمت دلار در محدوده ۴۸ هزار و ۵۰۰ تا کانال ۴۹ هزار تومان رنج شده است. اگر قیمت دلار به بالای ۴۹ هزار تومان برود اولین سد افزایش ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود. به عقیده معامله‌گران اگر قیمت دلار از این سطح مقاومتی عبور کند مقاومت مهم دلار ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.

آن‌ها می‌گویند اگر قیمت دلار بالای این سطح مهم تثبیت دهد می‌توانیم شاهد افزایش دوباره دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان باشیم. در مقابل، اگر قیمت دلار نقطه حمایتی ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست بدهد و در زیر این مرز تثبیت یک روزه داشته باشد نرخ دلار می‌تواند با کاهش به کانال ۴۷ هزار تومان برود.

برای قیمت دلار امروز پیش‌بینی می‌شود با توجه به بالا بسته شدن قیمت هرات در پشت خط، نرخ یک سرک به کانال ۴۹ هزار تومان بکشد و دوباره به کانال ۴۸ هزار برگردد.

در روز دوشنبه بازار ارز نگاه خود را به خبر سفر وزیر خارجه عمان به تهران دوخته بود. از نظر معامله‌گران این خبرها موجب شده تا بازار تصور کند توافقات محدود در دستور کار قرار دارد و مرحله به مرحله جلو می‌رود. آن‌ها می‌گویند اینکه قیمت دلار جان افزایش ندارد به همین موضوع ربط دارد. در مجموع معامله‌گران تصور می‌کنند تا فاند خبری قوی به بازار نیاید با توجه به نبود تقاضا قیمت دلار در همین محدوده رنج خواهد بود.

نکته معاملات قیمت دلار این بود که در بازار ارز هرات گفته می‌شد گنده هرات در سطح ۴۸ هزار ۸۰۰ تومان فروشنده بوده است.

منبع: اکوایران

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار