پیش بینی بورس شنبه (۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲)

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس شنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

شناسه خبر: 4032
پیش بینی بورس شنبه (۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲)

بورس ۲۰ خرداد ۱۴۰۲: با توجه به این گزارش، شاخص کل بورس تهران در روز شنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ با ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار واحد کاهش به میزان ۷۳ هزار و ۳۷۸ واحد ایستاد. شاخص هم وزن و شاخص قیمت نیز به ترتیب با ۲۵ هزار و ۸۳۳ واحد کاهش به میزان ۷۵۰ هزار و ۸۱۲ واحد و با ۱۵ هزار و ۷۵ واحد کاهش به میزان ۴۳۸ هزار و ۱۵۲ واحد رسید. در مجموع، بیش از ۹ میلیارد و ۴۶۵ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار بورس تهران به ارزش ۷۲ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال معامله شد.

در روز شنبه، ۲۰ خرداد، شرکت‌های فرآورده‌های تزریقی ایران (دفرا)، شیشه همدان (کهمدا)، بیمه دانا (دانا)، پارس سویچ (بسویچ) و داروسازی امین (دامین) تأثیر مثبتی بر شاخص بورس داشتند. در مقابل، شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (وغدیر) و بانک ملت (وبملت) تأثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

گروه بانک‌ها در روز شنبه، ۲۰ خرداد با یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون برگه سهم به ارزش پنج هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال، صدرنشین برترین گروه‌های صنعت بورس تهران بودند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس در این روز به شرح زیر است:

- مقدار شاخص فرابورس: ۲۸،۰۶۰ واحد

- تغییرات: کاهش ۹۰۲ واحد

- حجم معاملات: بیش از ۵ میلیارد و ۲۵۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی

- تعداد دفعات معاملات: بیش از ۳۷۱ هزار و ۵۰۲ نوبت

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار