پیام مهندس کهزاد مدیر عامل صنعت فولاد شادگان‌ به مناسبت ۱۷ مرداد ماه گرامیداشت روز خبرنگار

در هزاره‌ی جدید؛ هر اتفاق و رویدادی رسانه‌ای نشود، گویی رخ نداده است. پیامِ نهفته در این جمله، یعنی اینکه خبرنگارانِ رسانه‌ها، مهمترین عاملِ پیشرانِ توسعه و پیشرفتِ هر جامعه‌ای به شمار می‌روند.

شناسه خبر: 18520
پیام مهندس کهزاد مدیر عامل صنعت فولاد شادگان‌ به مناسبت ۱۷ مرداد ماه گرامیداشت روز خبرنگار

17 مردادماه؛ بعنوان روز خبرنگار،گواهی واثق بر منزلت بی چون وچرایِ حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه است. روزی که تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغِ اصحاب رسانه بر گستره افکار عمومی و تنویر اذهان همگانی در مسیر همگرایی و امید آفرینی را یادآور می شود.

خبرنگاران؛ وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون زحمات شبانه روزی آنهاست.

آن‌چه خبرنگاران می‌نگارند، می‌گویند و به نمایش می‌گذارند؛ نه فقط در یک رسانه جاری می‌شود که در جان و دل یک ملت و فراتر از آن در محضر خداوند منان، ثبت و ضبط خواهد شد؛ و خوش بر احوال خبرنگارانی که در مسیر حق و حقیقت، صداقت و بیان واقعیت‌ها، گام برمی‌دارند و ارزش این حرفه‌یِ ‌ ارزشمند و گران‌‌بها را آنچنان که باید درک می‌کنند و پاس می‌دارند.

خبرنگاران؛ به راستی تجسمِ امانت، مسئولیت، تعهد و وظیفه شناسی‌‌اند. ضمنِ گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای خبرنگار، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان عرصه‌‌ی دانایی، این ساحتِ ارزشمند و تأثیرگذار، بالاخص فعالانِ متعهد، جسور و دارای اخلاق حرفه‌ایِ صنعت فولادکشور، همکارانم در روابط عمومی‌صنعت فولاد شادگان و تمامیِ خبرنگارانی که با احصای نیازها و همچنین انعکاس دستاوردهای این صنعت، موجبات رشد و تعالی آن را فراهم می آورند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار