پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پیام تبریکی را صادر کرد.

شناسه خبر: 6882
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، متن پیام تبریک دکتر محسن قدیری، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته دولت نماد خدمتگزاری و وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند ۲ اسوه مجاهد، فرزندان حضرت امام (ره) شهیدان رجایی و باهنر است که نام و خاطره آنان به عنوان سرمشق و نمونه خدمت بی منت ماندگار شده است.

همواره تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی پیوسته یادآور بزرگ مردانی است که صداقت، اخلاص و خدمتگزاری، راه و روش اصلی آنان بوده و بی گمان شهیدان رجائی و باهنر تجلی راستین این سیره بوده و هستند تا هفته دولت به عنوان نمادی از وحدت و همدلی و پیوند بین مردم و دولت، خاستگاه آبادانی و اقتدار کشور عزیزمان گردد.

این هفته فرصتی مناسب است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و آن ۲ شهید بزرگوار، صحنه‌های متعالی از رشد و توسعه کشور را رقم زنند و پیشرفت روزافزون کشور را در تمامی زمینه ها فراهم آورند.

بی تردید باید با تاسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، معیاری برای حرکت در مسیر خدمت صادقانه برای خود تعریف و ترسیم کنیم تا با رفع مشکلات و گشایش امور، شاهد پیشرفت بیش از پیش میهن اسلامی باشیم.

امروزه بخش بزرگی از موفقیت ها و پیشرفت های روزافزون نظام مرهون تجربه، تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت نفت کشور است و در این میان تلاشگران هلدینگ پتروپالایش اصفهان با سخت کوشی، تعهد و مسئولیت پذیری مضاعف در حوزه تولید انواع فرآورده‌های نفتی و توسعه زنجیره ارزش در این هلدینگ علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنعت نفت، با اهتمام به حفظ منافع ملی، کوشش در راه توسعه و اقتدار سرافرازی کشور را در سال "مهار تورم، رشد تولید" الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر،هفته دولت را به تمامی همکاران عزیز و خانواده‌های محترم آنان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و اهداف مهم دولت سیزدهم از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محسن قدیری

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار