مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان خبر داد:

پنجشنبه ۳۱ ام خرداد ماه آخرین مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه/ کارفرمایان ارسال لیست بیمه را به روز پایانی ماه موکول نکنند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان از دایر بودن شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در استان جهت ارائه خدمات به کارفرمایان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه خبر داد.

شناسه خبر: 16809
پنجشنبه ۳۱ ام خرداد ماه آخرین مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه/ کارفرمایان ارسال لیست بیمه را به روز پایانی ماه موکول نکنند.

به گزارش جهان اقتصاد از هرمزگان؛ عباس اکبری با بیان این مطلب گفت: به منظور خدمت رسانی به کارفرمایان و صاحبان کسب و کار، شعب تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه آماده ارائه خدمت به کارفرمایان تا ساعت ۱۸ در خصوص ارسال لیست و پرداخت حق بیمه هستند.

اکبری عنوان کرد: به دلیل مصادف شدن پنج‌شنبه با آخرین روز مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از جرائم احتمالی عدم ارسال لیست و پرداخت به موقع و هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها،، کلیه شعب استان در این روز به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا ساعت ۱۸ در محل کار خود حضور دارند و کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی نیز برای ارائه خدمات و راهنمایی کارفرمایان دایر هستند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، کارفرمایان از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به آدرس es.tamin.ir لیست و حق بیمه خود را بارگزاری و پرداخت نمایند.

اکبری ادامه‌داد: کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی مذکور امکانپذیر است.

وی اظهارداشت: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و ایجاد جرایم، کارفرمایان از موکول کردن ارسال لیست و پرداخت حق بیمه به روزهای پایانی اجتناب نمایند و توصیه می شود تا قبل از ۲۵ ام ماه نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار