معمای پیچیده قتل کارگردان بزرگ سینمای ایران با بازنشر پست های اینستاگرامی همسر این کارگردان

سینمای ایران از ساعات پایانی شب گذشته در شوک قتل کارگردان برجسته‌اش به سر می‌برد که با بازنشر پست های اینستاگرامی همسر این کارگردان، ماجرای قتل مهرجویی ابعاد خیلی گسترده ای پیدا کرده است.

شناسه خبر: 8394
معمای پیچیده قتل کارگردان بزرگ سینمای ایران با بازنشر پست های اینستاگرامی همسر این کارگردان

سینمای ایران از ساعات پایانی شب گذشته در شوک قتل کارگردان برجسته‌اش به سر می‌برد که با بازنشر پست های اینستاگرامی همسر این کارگردان، ماجرای قتل مهرجویی ابعاد خیلی گسترده ای پیدا کرده است.

داریوش مهرجویی صاحب ماندگارترین آثار تاریخ سینمای ایران شب گذشته در منزلش به همراه همسرش وحیده محمدی‌فر به شکل هولناکی به قتل رسید.

مونا مهرجویی، دختر داریوش مهرجویی که گزارش این قتل را به پلیس اطلاع داده است، حدود ۲۲:۲۵ روز شنبه ۲۲مهر به ویلای خود در زیبادشت فردیس مراجعه داشته و پس از زدن زنگ منزل، کسی درب را باز نمی‌کند، با کلید در را باز و وارد منزل شده، با جسد پدر و مادر خود روبه رو می‌شود و با پلیس تماس می‌گیرد.

در ابتدای پخش این خبر، خبرگزاری صدا و سیما نحوه قتل را سربری اعلام کرده بود که دقایقی قبل این موضوع به نقل از پلیس استان البرز تکذیب شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس اعلام کرد داریوش مهرجویی و همسرش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده اند. وی از مردم خواست تحت تاثیر شایعات درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش قرار نگیرند.

پست های اینستاگرامی وحیده محمدی‌فر همسر داریوش مهرجویی درباره تهدید به قتل شدن، جزییات تازه ای را در رابطه با این حادثه هولناک ایجاد کرده است. برخی این موارد را مربوط به ماه های گذشته می دانستند.

بعد از بررسی های انجام شده تاریخ دقیق پست های ارسالی وحیده محمدی فر در صفحه شخصی اش مشخص شد.

این پست وحیده محمدی فر در تاریخ 9بهمن 1401 منتشر شد:

این پست همسر داریوش مهرجویی مربوط به 15 مهرماه 1402 است که از ورود فرد غریبه به ویلای شخصی شان خبر داد که او را تهدید به قتل می‌کرد:

داریوش مهرجویی و همسرش با بریدن سر به قتل رسیدند؟!

اما تیتر اول روزنامه امروز اعتماد و مصاحبه با همسر داریوش مهرجویی، سرنخ‌‌های تازه ای را روشن کرد.

در این مصاحبه آمده است:

"هفته گذشته، پانزدهم مهرماه همسر داریوش مهرجویی در صفحه اینستاگرام خود از تهدید شخصی ناشناس با چاقو و سرقت از خانه‌شان خبر داد. «وحیده محمدی‌فر» در مورد شب حادثه به «اعتماد» می‌گوید: «شب حادثه حدود ساعت ۸ در حالی که خانه در آرامش کامل بود ناگهان متوجه سر و صدای سگ‌مان در حیاط خانه شدم. سریع در ورودی آشپزخانه را قفل کردم. تا اینکه متوجه شدم مقابل در ورودی ساختمان یک نفر با چاقو به شیشه‌های مات پنجره چسبیده است. هرچه از او خواستم خودش را معرفی کند هیچی نگفت. موبایلم نزدیکم نبود، ولی سعی کردم سرعت عمل داشته باشم. با صدای بلند گفتم؛ الان به ۱۱۰ زنگ می‌زنم. او هم در پاسخ به این حرف من گفت خب زنگ بزن. ترسیده بودم تا گفتم الو ۱۱۰ سارق فرار کرد. وقتی او در جواب به من گفت خب زنگ بزن، متوجه شدم؛ لهجه ایرانی ندارد. بعد از فرار سارق با نگهبانی شهرک تماس گرفتم. آنها هم سریع خودشان را به حیاط خانه ما رساندند و شروع به گشتن حیاط و کوچه‌های اطراف کردند، اما کسی را ندیدند. البته مدتی پیش هم یکسری وسایل از جمله سنتور مربوط به فیلم سنتوری را از خانه ما سرقت کردند که در حال حاضر وکیل همسرم پیگیر کارهای قانونی این موضوع است.»"

باید منتظر ماند و دید آیا این حادثه با قتل شب گذشته داریوش مهرجویی و همسرش در ارتباط بوده یا خیر؟

خبرپو

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار