معرفی ساید بای ساید های جدید دوو در سال ۱۴۰۳

یخچال ساید بای ساید، یکی از محبوب‌ترین مدل یخچال‌ در بازار ظرفیت و امکانات زیادی دارد و مناسب کسانی است که نیاز به فضای زیادی برای ذخیره مواد غذایی دارند. یخچال ساید بای ساید در برندهای متفاوتی عرضه می‌شود از جمله دوو که این مقاله به معرفی جدیدترین ساید بای ساید های دوو اختصاص دارد.

شناسه خبر: 18502
معرفی ساید بای ساید های جدید دوو در سال 1403

یخچال ساید بای ساید، یکی از محبوب‌ترین مدل یخچال‌ در بازار ظرفیت و امکانات زیادی دارد و مناسب کسانی است که نیاز به فضای زیادی برای ذخیره مواد غذایی دارند. یخچال ساید بای ساید در برندهای متفاوتی عرضه می‌شود از جمله دوو که این مقاله به معرفی جدیدترین ساید بای ساید های دوو اختصاص دارد.

یخچال‌های ساید بای ساید دوو

دوو، برند معتبر کره‌ای، یخچال‌های ساید بای ساید با کیفیت بالا تولید می‌کند که در ساخت آنها از فناوری‌های پیشرفته‌ استفاده می‌شود. یخچال دوو در ایران به‌دلیل کیفیت، امکانات و قیمت مناسب محبوبیت زیادی دارد. برخی از جدیدترین و بهترین ساید بای ساید های دوو در بازار عبارتند از:

ساید بای ساید های جدید دوو در سال 1403

1. ساید بای ساید 29 فوت دوو مدل D5S-2915SS

یخچال ساید دوو مدل D5S-2915SS یک محصول باکیفیت و با دوام و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این یخچال 29 فوتی امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد و به‌دلیل مجهز بودن به طبقات و کشوهای متعدد، می‌توان مواد غذایی را به‌صورت مرتب و منظم نگهداری کرد.

سیستم برفک زدایی نوفراست، یکی از ویژگی‌های مهم این یخچال، نیاز به برفک زدایی دستی را از بین می‌برد و به تازگی و سالم ماندن مواد غذایی در یخچال کمک می‌کند. قیمت یخچال دوو مدل D5S-2915SS حدودا 40 میلیون تومان است.

2. یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل D2S-3133SS

یکی از بهترین ساید بای ساید های دوو مدل D2S-3133SS سری پرایم II و یکی از محصولات جدید و باکیفیت شرکت دوو، با طراحی زیبا و مدرن نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

این یخچال 32 فوتی فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی یک خانواده پرجمعیت را دارد. دیگر ویژگی‌های مهم این یخچال عبارتند از:

سیستم کنترل دمای هوشمند که با استفاده از سنسورهای دما، دمای داخل و خارج یخچال را تشخیص داده و آن را به کمپرسور منتقل می‌کند تا کمپرسور سرمایش مورد نیاز را تامین کند. آبسردکن و یخساز اتوماتیک نیز باعث می‌شوند همیشه به آب و یخ خنک دسترسی داشته باشید. در نهایت طراحی زیبا و مدرن بدون قاب و سطوح کاملا مسطح، زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می‌کند.

3. ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3320MW

از جمله بهترین ساید بای ساید های دوو، مدل 32 فوتی DS-3320MW و از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات دوو، فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی دارد.

از ویژگی‌های بارز این یخچال می‌توان به طراحی زیبا و مدرن، کمپرسور اینورتر دیجیتال، سیستم سرمایش دوگانه بدون برفک، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+، آبسردکن و یخساز اتوماتیک، درب بارانداز و قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد.

کمپرسور اینورتر دیجیتال باعث کاهش صدای یخچال و بهینه سازی مصرف انرژی می‌شود. سیستم سرمایش دوگانه بدون برفک با سرد کردن یخچال و فریزر از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+ با از بین بردن باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا، هوای داخل یخچال را تمیز و تازه نگه می‌دارد. به‌دلیل قابلیت اتصال به اینترنت می‌توانید از راه دور با یخچال ارتباط برقرار کنید و تنظیمات آن را تغییر دهید.

4. ساید 32 فوت دوو مدل DS-3320SS

بهترین یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DS-3320SS یکی از محبوب‌ترین محصولات دوو است که با طراحی زیبا و مدرن خود، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

این یخچال 32 فوتی فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی یک خانواده پرجمعیت را دارد. از ویژگی‌های مهم این یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم برفک زدایی نوفراست که نیاز به برفک زدایی دستی را از بین می‌برد، سیستم انجماد سریع که مواد غذایی را به سرعت منجمد و خواص آنها را حفظ می‌کند و سیستم سرد‌کننده سریع که باعث می‌شود مواد غذایی به‌سرعت سرد شوند.

5. یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3325GW

بیخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DS-3325GW یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که با امکاناتی نظیر فیلتر تصفیه آب، آبسردکن و نمایشگر به نیازهای خانواده‌های پرجمعیت پاسخ می‌دهد.

این یخچال با ظرفیت کلی 660 لیتر، 440 لیتر برای یخچال و 220 لیتر برای فریزر به‌منظور نگهداری مواد غذایی یک خانواده 3 تا 5 نفره کافی است.

از دیگر امکانات این مدل از ساید بای ساید های دوو می‌توان به سیستم ضد برفک و یخ ساز اتوماتیک در فریزر اشاره کرد. با سیستم ضد برفک دیگر نیازی به برفک زدایی دستی ندارید و یخ ساز اتوماتیک دسترسی شما به یخ خنک را راحت می‌کند.

6. ساید 32 فوت دوو مدل DS-3325MW

یخچال ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3325MW با طراحی مدرن و قیمت مقرون‌به‌صرفه، یکی از محصولات جدید و پیشرفته شرکت دوو از مجموعه سری فرشلند دوو (DAEWOO) است. قیمت این یخچال حدود 50 میلیون تومان است.

این یخچال مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال، سیستم سرمایش دوگانه بدون برفک، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+، آبسردکن و یخساز اتوماتیک و درب بارانداز است.

ساید 32 فوت دوو مدل DS-3325MW

قیمت یخچال ساید دوو اصل کره

قیمت ساید بای ساید دوو به ظرفیت، نوع، امکانات و رده انرژی آن‌ها و هم‌چنین شرایط بازار بستگی دارد.

جمع‌بندی

ساید بای ساید های دوو با ظاهر بسیار زیبا و فضای زیاد برای نگهداری مواد غذایی ظاهری شیک‌تر از یخچال‌های دوقلوی این برند دارد و به آبریز و یخساز اتوماتیک نیز مجهز است. قیمت یخچال ساید دوو نسبت به کارایی بسیار و زیبایی ظاهری آن، مناسب است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار