فراجا، پاسدار امنیت کشور و ارزش های انقلاب است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به شهادت تعداد زیادی از نیروهای انتظامی در سال جاری فراجا را پاسدار امنیت کشور و ارزش های انقلاب عنوان کرد.

شناسه خبر: 12799
فراجا، پاسدار امنیت کشور و ارزش های انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردارسرتيپ پاسدار " مجتبي فدا" در ديدار جانشين فرمانده انتظامي استان با وي ضمن تبريک اعياد شعبانيه گفت: رابطه سپاه و فراجا برادرانه، دوستانه و فراتر از قواعد و مقررات نظامي است و ما هميشه حامي و پشتيبان و در کنار فرماندهي انتظامي کشور هستيم و خواهيم بود.

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي فراجا گفت: در سال جاري تعداد زيادي از نيروهاي انتظامي در راه حفظ امنيت و آرامش کشور به شهادت رسيدند و اين موضوع نشان مي دهد که در حقيقت فراجا هم پاسدار امنيت کشور و ارزش هاي انقلاب است.

سردار فدا به موفقيت فراجا در برخورد با گروه هاي تروريستي در سال جاري اشاره کرد و گفت: مجموعه فرماندهي انتظامي کشور نشان داده که در انجام وظايف و ماموريت هايش تسلط و مهارت لازم را داشته و تا کنون هم در برقراري امنيت داخل کشور و هم در تامين امنيت مرزها موفق عمل کرده است که جاي قدرداني دارد.

امنيت پايدار امروز نتيجه انسجام بين نيروهاي مسلح است

سردار" محمدرضا هاشمي فر"، در این ديدار ضمن تبريک ولادت با سعادت سرداران کربلا، حضرت اباعبدالله، حضرت اباالفضل و امام سجاد (ع) و همچنين ولادت حضرت علي اکبر گفت: امروز بحمد الله در تمام بخش ها و حوزه ها شاهد امنيت مطلوب و پايدار در سراسر استان هستيم، اين وضعيت را نتيجه اتحاد و انسجام بين نيروهاي مسلح عنوان کرد.

وي با بيان اينکه نيروهاي مسلح براي حفاظت از انقلاب و امنيت مردم مانند کوه پشت هم ايستاده اند افزود: به خاطر اين و حدت و همبستگي بين نيروهاي نظامي و انتظامي است که امروز دشمن جرأت تعرض به خاک ايران اسلامي را ندارد.

سرهنگ هاشمي فر گفت: سپاه افتخار مردم و نظام اسلامي است و هميشه در برحه هاي حساس به ميدان آمده و با همکاري ساير نيروهاي مسلح از امنيت مردم دفاع کرده است.

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينکه پليس براي اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي نيازمند مشارکت همه اقشار مردم، نهادها و دستگاه هاي مختلف است گفت: يکي از نهادهايي که مي تواند به اجراي بهتر اين طرح ها کمک کند، سپاه و بسيج مردمي است و پليس اصفهان قطعاً از اين ظرفيت بهره مي برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار