رئیس پلیس راهور استان بوشهر:

شهروندان بوشهری نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود در پارکینگ‌ها اقدام کنند

بوشهر: رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: مالکان وسایل نقلیه‌ای که خودرو یا موتورسیکلت‌های آن‌ها در پارکینگ‌های طرف قرارداد فراجا توقیف شده است، نسبت به ترخیص آن‌ها اقدام کنند.

شناسه خبر: 18427
شهروندان بوشهری نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود در پارکینگ‌ها اقدام کنند

سرهنگ محمد صادقی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در راستای جلوگیری از انباشت و فرسودگی و همچنین ورود ضرر و زیان به وسایل توقیفی در پارکینگ های سراسر استان بوشهر ، مالکان و متصرفین جهت ترخیص و آزادی وسایل نقلیه توقیفی به دفاتر پلیس +۱۰ ، پلیس راهور و یا مرجع قضایی ذیربط مراجعه نمایند .

وی افزود: بر اساس ماده ۲۱ دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف ، انتقال ، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه ، در صورت خودداری مالک از مراجعه برای تعیین تکلیف وسیله نقلیه توقیفی به‌عنوان وسیله نقلیه رها شده قلمداد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر اضافه کرد: موتورسیکلت های توقیفی که حداقل به مدت شش ماه و در مورد سایر وسایل نقلیه یک سال از زمان امکان ترخیص در پارکینگ بوده و مالک برای ترخیص آن اقدام ننمایند، در حکم رها شده تلقی و در موعد مقرر تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر یادآور شد: به مالکان و متصرفین توضیه می شود جهت سیر مراحل ترخیص وسیله نقلیه توقیفی به موقع اقدام کنند تا از تقبل هزینه های اضافی برحذر باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار