مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:

سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان به مشترکان خوش مصرف پاداش دادیم

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه با مدیریت مصرف و اجرای طرح «یک مساوی با پنج است» توانستیم از اوج پیک مصرف سال گذشته بدون خاموشی عبور کنیم، گفت: در این زمینه حدود ۳۵ میلیارد تومان به مشترکانی که مدیریت مصرف داشتند، پاداش دادیم.

شناسه خبر: 2349
سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان به مشترکان خوش مصرف پاداش دادیم

مرسل صالحی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه سال 1401 سالی بود که خاموشی نداشتیم و توانستیم برق پایدار به همه مشترکان خانگی ارائه دهیم، اظهار کرد: پیک بار کشور در تاریخ 25 مرداد سال گذشته ساعت 15 و 11 دقیقه به میزان 59 هزار 767 مگاوات رسید و 9 هزار و 690 مگاوات مدیریت شده و این بدان معناست که مقدار مصرف برق مورد نیاز 69 هزار و 457 مگاوات بوده است.

وی افزود: پیک مصرف برق شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در تاریخ 6 مرداد سال گذشته ساعت 13 به میزان یک هزار و 319 مگاوات بوده است که 162 مگاوات مدیریت مصرف شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: در سال 1401 سهمیه کلی ما در زمینه مدیریت بار در اوج پیک مصرف 183 مگاوات بوده که باید در صنعت 86 مگاوات، در بخش کشاورزی 32 مگاوات، در بخش مشترکان عمومی، اداری و تجاری 30 مگاوات، در بخش مولدهای خود تأمین 35 مگاوات و در بخش خانگی 33 مگاوات مدیریت مصرف صورت می‌گرفته تا بتوانیم برق پایدار به همه مشترکان ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما بیشتر در بخش صنعت مولدهای خود تأمین را شاهد هستیم که در اوج پیک مصرف برق بتوانند خودشان بخشی از برق مورد نیاز را تأمین کنند و ما حتی در این زمینه سهمیه گازوئیل هم اختصاص می‌دهیم و سال گذشته در این زمینه 4 و نیم میلیارد تومان در این زمینه پاداش دادیم.

صالحی بیان کرد: سال گذشته یکی از مشترکان خوب ما شهرداری اصفهان بود چراکه پارک‌ها را به لامپ‌های ال‌ای‌دی کم‌مصرف و تمام مناطق را به ژنراتورهای دیزلی مجهز کردند و آب‌نماها را چهار ساعت در روز روشن کردند تا صرفه‌جویی در مصرف برق رخ دهد و بیشترین پاداش را هم همواره شهرداری اصفهان از ما دریافت کرده است.

وی اشاره کرد: سال 1400 ما در مدیریت مصرف ناتوان بودیم به‌ویژه که رمزارزها وارد میدان شد و برای همین خاموشی‌های بسیاری رخ داد؛ ما حدود 13 هزار تفاهم‌نامه در موضوع مدیریت بار در سال گذشته امضا کردیم که در بخش صنعتی 3 هزار و 200 تفاهم‌نامه، در کشاورزی 5 هزار و 173 تفاهم‌نامه، در بخش عمومی و اداری 3 هزار و 571 تفاهم‌نامه، سایر مصارف یک هزار و 94 و در بخش خود تأمین 253 تفاهم‌نامه بوده است تا با ما همکاری کنند و در به‌صورت تخفیف در قبوض پاداش دریافت کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ادامه داد: ازاین‌رو ما برای مدیریت مصرف سال گذشته حدود 27 میلیارد تومان به بخش صنعت، 2 میلیارد تومان به بخش کشاورزی، 700 میلیون تومان به بخش عمومی و اداری، 600 میلیون تومان به بخش تجاری و مولدهای خود تأمین 4 و نیم میلیارد تومان که در مجموع نزدیک به 35 میلیارد تومان می‌شود، پاداش دادیم.

وی ابراز کرد: سال 1401 طرح یک مساوی است با پنج را اجرا کردیم که تعداد یک میلیون و 495 هزار و 444 قبض شامل این طرح شدند و در مجموع 45 میلیارد تومان پاداش دریافت کردند. این طرح به این معنا بود که هزینه مصرف به‌ازای هر کیلووات‌ساعت برای هر مشترک یک‌صد تومان است و اگر مشترکی مطابق الگوی مصرف (که اصفهان 300 کیلووات‌ساعت در ماه است) مصرف برق داشته باشد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش مصرف داشته باشد به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف 500 تومان جایزه دریافت می‌کند.

صالحی افزود: این طرح مختص سال 1401 بوده و امسال ما طرح دیگری با عنوان یک مساوی است با 20 را در نظر داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار