مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان:

رتبه اول شرکت توزیع برق استان اصفهان در پنل های خورشیدی کشور

محمد مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در فصل گرما ۷۸ درصد مشترکین برق استان زیر الگوی مصرف و در سایر فصول ۷۰ درصد الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

شناسه خبر: 16510
رتبه اول شرکت توزیع برق استان اصفهان در پنل های خورشیدی کشور

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان اصفهان دارای رتبه اول کشور در بخش پنل های خورشیدی است، افزود: در راستای توانمندسازی خانوارها برای تولید برق خانگی و درآمد پایدار، خرید تضمینی وجود دارد که یک کنتور برای تولید و یک کنتور برای مصرف برق به آن‌ها تعلق می‌گیرد که ۳۶ مگاوات برق در مجموعه خورشیدی خانگی استان تولید می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره باینکه دوره مدیریت مصرف بار از ۱۲ خرداد ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز شده است، بیان داشت:در بخش صنعت با توافق وزارت نیرو و صمت سهمیه‌ای برای تأمین برق صنایع کشور در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان در بخش صنعت ۸۰ منطقه صنعتی وجود دارد که برای پایداری شبکه برق باید روز تعطیل را فقط جمعه ها بوده است در طول هفته تقسیم کنند.

مرادی با بیان اینکه بخش صنعت در سطح‌های دو مگاوات و زیر دو مگاوات قرار می‌گیرند، افزود: صنایع در بخش هشدار موظف به کاهش ۳۵ درصدی برق و در سطح اضطرار موظف به کاهش ۵۵ درصدی برق می باشند.

وی گفت: اگر مصرف برق صنایع یک روز در هفته زیر ۹۰ درصد باشد در چارت پاداش قرار می‌گیرند و خاموشی ندارند همچنین باید سالیانه ۵ درصد از مصرف برق خود را از انرژی خورشیدی تأمین کنند.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ۲۶ هزار مشترک بخش کشاورزی در استان توضیح داد: اگر کشاورزان عزیز از ساعت ۱۳ تا ۱۸ مدیریت بار را رعایت کنند هزینه کل برق آنها رایگان محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان اضافه کرد: در بخش اداری نیز باید ۴۰ درصد در زمان اداری و ۷۰ درصد در زمان غیر اداری کاهش مصرف برق داشته باشند.

مرادی با تاکید بر اینکه بخش خانگی مهمترین حوزه در مصرف برق محسوب می‌شود، بیان کرد: اگر هر مشترک در این بخش میزان مصرف برق را نسبت به سال گذشته کاهش بدهد با ورود به اپلیکیشن"با انرژی" می‌توانند از تخفیف قبوض بهره‌مند شوند. و جوایز ارزنده هم برای آنها در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول گفت: میزان پیک بار کشور در روز های گذشته از ۶۸ هزار مگاوات، فراتر رفت و نسبت به سال گذشته ۸ ونیم درصد رشد داشته است.

وی با اشاره باینکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار مشترک را خدمات رسانی می‌کنیم،ادامه داد: شرکت توزیع برق استان اصفهان با پوشش ۲۳ شهرستان بزرگترین شرکت توزیع برق مرکزی کشور و سومین شرکت توزیع بزرگ کشور از میان ۳۹ شرکت محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در پایان در خصوص اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم توضیح داد: تأمین برق متقاضیان جدید، پروژه تبدیل سیم‌های مسی هوایی به شبکه خود نگهدار، هوشمندسازی مشترکان با هدف رؤیت پذیری و کنترل پذیری، بهینه سازی شبکه‌های روستاهای سطح استان با عنوان پروژه بهارستان، اجرای پروژه‌های رفع افت ولتاژ و بهینه سازی شبکه، راه اندازی ابر ششم فهام کشور و راه اندازی نیروگاه‌های مقیاس کوچک و پشت بامی، تعویض بیش از ۷۰۰ دستگاه برق گیر، ایجاد زیرساخت‌ها و ظرفیت‌سازی برای برق‌رسانی به شبکه‌های صنعتی به تعداد ۱۶۵۳ مشترک در داخل شهرک‌های صنعتی، تعویض بیش از ۹۵ هزار چراغ روشنایی از اقدامات شرکت توزیع برق استان اصفهان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار