دندانپزشکی از دم قسط در تهران و کرج

بدون‌شک امروزه هزینه های دندانپزشکی افزایش پیدا کرده است. این موضوع با بالا رفتن تورم در کشور در ارتباط بوده و مراجعه دیرهنگام به دندانپزشکی نیز می‌تواند عواقب بسیار بدی را به‌همراه داشته باشد. در این شرایط با بهره بردن از خدمات دندانپزشکی اقساطی شما می‌توانید بدون نگرانی و متحمل شدن هزینه‌های بسیار، اقدام به انجام روش‌های درمانی و زیبایی نمایید. .

شناسه خبر: 19297
دندانپزشکی از دم قسط در تهران و کرج

دندانپزشکی اقساطی شامل چه خدماتی می ‌شود؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات در زمینه دندانپزشکی، تهیه تجهیزات، مواد و متریال مورد نظر است. درواقع به‌دلیل بالا بودن هزینه‌های مربوط به تهیه این موارد، شرایط برای ارائه تمامی خدمات و درمان‌ها به‌صورت اقساطی از سوی دندانپزشکان فراهم نیست. از جمله درمان هایی که برخی کلینیک ها من جمله عارف کلینیک قادر به ارائه خدمات اقساطی هستند عبارت است از:

  • ایمپلنت دندان
  • کامپوزیت و لمینت دندان
  • خدمات مربوط به دندان مصنوعی

خدمات دندانپزشکی اقساطی عارف کلینیک در تهران

به‌منظور بهره‌مندی از دندانپزشکی از دم قسط لازم است تا شما با ارائه چک و پرداخت درصدی از مبلغ کل صورتحساب درمان خود، برای استفاده از این خدمات اقدام کنید. هنگام بهره‌مندی از این خدمات این امکان وجود داشته که با بودجه اندک نیز به سلامت دهان و دندان خود پرداخته و تمام هزینه خدمات دندانپزشکی را به‌صورت یک‌جا نپردازید. در صورت تمایل به استفاده از خدمات ویژه‌ای مانند دندان مصنوعی می‌بایست از سامانه کسر از حقوق بانک رفاه و به‌همراه داشتن کارت ملی صاحب حساب و همچنین حساب بانکی در بانک رفاه بهره ببرید.

زمانی که به سراغ دندانپزشکی از دم قسط می‌روید مشاهده خواهید کرد که تمامی افراد با هر نوع بودجه و موقعیت شغلی و اجتماعی می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

روش ‌های پرداخت ایمپلنت قسطی در عارف کلینیک

به‌منظور دریافت خدمات در زمینه ایمپلنت در مجموعه عارف کلینیک می‌توانید از ۵ نوع روش بهره ببرید :

  • روش اول: با پرداخت ۶۰ درصد اولیه هزینه درمان خود به‌صورت نقدی و پرداخت مابقی آن به‌صورت اقساطی و به‌مدت ۳۰ روز می‌توانید از خدمات ایمپلنت بهره ببرید.
  • روش دوم: در این روش دندانپزشکی از دم قسط بدون نیاز به چک می‌توانید در مدت ۹۰ روز از خدمات مورد نیاز بهره ببرید. شما با پرداخت اولیه ۵۰ درصد از صورتحساب خود، می‌توانید از ایمپلنت دندان استفاده کرده و در حین درمان و تا جلسه ماقبل تحویل پروتز مبلغ باقیمانده را پرداخت کنید.
  • روش سوم: در این روش شما شش ماه فرصت دارید تا همراه هدیه فلیپر با پرداخت ۴۰ یا ۵۰ درصد از هزینه درمان به‌صورت نقدی، ایمپلنت دندان را انجام دهید. شما باید در حین درمان تا جلسه ماقبل تحویل پروتز با استفاده از چک صیادی و چک تضمینی این خدمات دندانپزشکی را دریافت نمایید.
  • روش چهارم: در این روش در صورت وجود ۴ واحد یا بیشتر ایمپلنت، شما با ارائه چک صیادی و چک تضمینی و با شرایط پرداختی ۱۸ ماهه به‌همراه یک و نیم درصد کارمزد می‌توانید از ایمپلنت دندان استفاده کنید. توجه داشته باشید که باید ۳۰ الی ۲۰ درصد صورت حساب اولیه پرداخت شود.
  • روش پنجم: شما می‌توانید با دریافت وام دندانپزشکی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان از خدمات ایمپلنت دندان استفاده کنید. این وام بانکی دارای سود اندکی بوده و می‌توانید با مراجعه به دندانپزشکی و ثبت درخواست خود، آن را دریافت نمایید. این وام باید به‌صورت اقساط و یک ساله پرداخت می‌شود.
  • روش ششم: در آخرین روش دندانپزشکی از دم قسط، تعداد واحدهای دندان شما باید ۴ واحد یا بیشتر باشد. در این شرایط می‌توانید با ارائه چک صیادی و چک تضمینی به‌صورت ۱۲ ماهه و با کارمزد یک و نیم درصد ایمپلنت دندان را انجام دهید. توجه داشته باشید که باید بیش از ۵۰ درصد از صورت حساب را به‌شکل نقدی بپردازید.

روش ‌های پرداخت اقساطی دندان مصنوعی در عارف کلینیک

در حالت کلی چهار روش برای پرداخت اقساطی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم :

  • روش اول: در روش اول می‌توانید به‌صورت یک‌جا هزینه مربوط به دندان مصنوعی را بپردازید که البته شامل پرداخت اقساطی نمی باشد
  • روش دوم: در این روش شما می‌توانید به مدت ۳ ماهه و با پرداخت ۵۰ درصد از هزینه اولیه به همراه چک صیادی و چک تضمینی و همچنین بهره‌مندی از سامانه کسر از حقوق بانک رفاه برای دریافت دندان مصنوعی اقدام کنید.
  • روش سوم: با ارائه چک صیادی و چک تضمینی و پرداخت ۳۰ درصد از هزینه درمان به‌صورت نقدی به مدت ۶ ماه و بهره‌مندی از سامانه کسر از حقوق بانک رفاه دریافت دندان مصنوعی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • روش چهارم: با پرداخت ۱۲ ماهه و کارمزد یک و نیم درصدی و همچنین پرداخت ۳۰ تا ۲۰ درصد از صورتحساب اولیه به‌صورت نقدی، شما می‌توانید دندان مصنوعی خود را نصب کرده و چک صیادی و چک تضمینی را همراه سامانه کسر از حقوق بانک رفاه ارائه دهید.

روش ‌های پرداخت کامپوزیت و شرایط آن

اگر تمایل دارید تا برای انجام کامپوزیت از خدمات دندانپزشکی از دم قسط استفاده کنید، باید یکی از روش‌های زیر را انتخاب نمایید.

  • روش اول: شما می‌توانید با انتخاب پرداخت نقدی کل هزینه مربوط به درمان دندانپزشکی، کامپوزیت خود را انجام دهید.
  • روش دوم: با پرداخت ۵۰ تا ۶۰ درصد از کل صورتحساب و پرداخت یک ماهه همراه با چک صیادی و چک تضمینی می‌توانید از کامپوزیت دندان بهره‌مند شوید.
  • روش سوم: در بازه زمانی سه ماهه و پرداخت ۵۰ درصد از کل هزینه درمان و همراه داشتن چک صیادی و چک تضمینی می‌توانید از خدمات مربوطه بهره ببرید.
  • روش چهارم: در مدت زمان پرداخت ۱۲ ماهه و با در نظر گرفتن کارمزد یک و نیم درصدی و در اختیار داشتن چک صیادی و چک تضمینی می‌توانید از خدمات کامپوزیت دندان بهره‌مند گردید.

روش ‌های پرداخت مابقی درمان ‌ها به صورت اقساطی

با‌توجه به آنکه خدمات دندانپزشکی تنها به موارد مذکور منتهی نمی‌شوند و ممکن است جزء افرادی باشید که قصد انجام درمان‌هایی نظیر عصب‌کشی، روکش پروتزی و... را دارید، لازم است تا از شرایط دندانپزشکی از دم قسط آگاه باشید. شما می‌توانید در تمامی این روش‌ها از خدمات اقساطی بهره ببرید. در یکی از روش‌ها شما می‌توانید به مدت ۹۰ روز بدون کارمزد و تنها با پرداخت ۵۰ درصد از کل صورتحساب و ارائه چک صیادی و چک تضمینی از خدمات اقساطی و روش‌های درمان دندانپزشکی استفاده نمایید. اگر تمایل دارید تا در بازه زمانی طولانی‌تری اقساط خود را بپردازید، می‌توانید در مدت ۶ ماه و با پرداخت کارمزد یک و نیم درصد همراه با چک صیادی و چک تضمینی از خدمات دندانپزشکی بهره ببرید. توجه داشته باشید که در این روش شما باید ۳۰ درصد از کل صورتحساب را پرداخت کنید تا شرایط برای اقساطی کردن پرداختی‌های شما فراهم گردد.

سخن پایانی

امروزه به سبب کاهش توان مالی شرایط به‌گونه‌ای فراهم شده تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی از انواع خدمات دندانپزشکی اقساطی بهره ببرید. باتوجه به آن‌که دندان‌ها جزء حساس‌ترین عضوهای بدن هستند، گاهی در معرض پوسیدگی یا انواع عفونت‌ها قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از دندانپزشکی از دم قسط، از روش‌های نوینی استفاده کرده و از خدمات باکیفیت دندانپزشکی بهره‌مند شوید. پرداخت اقساطی یکی از بهترین روش‌ها برای درمان و سلامت دندان‌ها بوده که شما با هر نوع بودجه‌ای می‌توانید در مجموعه عارف کلینیک از این خدمات استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس Arefclinic.ir مراجعه کرده و یا با شماره 02191008333 تماس حاصل فرمایید

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار