معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش:

ثبت‌نام ۹۴ درصد دانش‌ آموز پایه اول در اصفهان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان و مطابق با آخرین گزارش حاصله ۹۴ درصد دانش‌آموزان پایه اول را ثبت‌نام قطعی کرده است.

شناسه خبر: 18946
ثبت‌نام ۹۴ درصد دانش‌ آموز پایه اول در اصفهان

وجیه فاضل در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۰۲.۶۷ درصد دانش‌آموزان میان‌پایه نیز ثبت‌نام شده‌اند؛ باتوجه‌به اینکه تعدادی دانش‌آموزان میان‌پایه در سال جاری به جهت مهاجرت و... در استان اصفهان افزایش‌یافته این آمار بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: ۱۰۲.۶۷ درصد دانش‌آموزان میان‌پایه نیز ثبت‌نام شده‌اند؛ باتوجه‌به اینکه تعدادی دانش‌آموزان میان‌پایه در سال جاری به جهت مهاجرت و... در استان اصفهان افزایش‌یافته این آمار بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

فاضل اذعان داشت: طبق برنامه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده است، هر مدیر متناسب با تعداد دانش‌آموزان خود باید کلاس‌بندی را انجام دهد، لذا ۹۳ درصد مدارس استان کلاس‌بندی شده‌اند و مابقی مدارس نیز طی روزهای آینده کلاس‌بندی خواهند شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به تشکیل کارگروه کیفیت‌بخشی ثبت‌نام مدارس در معاونت آموزش ابتدایی استان گفت: ثبت‌نام مدارس به‌صورت روزانه در استان اصفهان رصد می‌شود تا با چالش خاصی در این زمینه مواجه نشویم.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب تهیه کتب درسی مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: مطابق با دستور مقام عالی وزارت، تلاش ما بر این بوده تا تمامی فرایند آماده‌سازی مدارس پیش از شهریورماه انجام شود و در این راستا سازماندهی نیروی انسانی آموزش ابتدایی استان اصفهان تقریبا به صورت کامل انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار