رئیس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت تأکید کرد:

تدوین سند جامع فرهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی خانواده بزرگ صنعت نفت

رئیس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت از ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی خانواده صنعت نفت با هم‌افزایی شرکت‌های نفت و گاز منطقه خبر داد.

شناسه خبر: 17283
تدوین سند جامع فرهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی خانواده بزرگ صنعت نفت

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری رئیس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت با اشاره به جایگاه راهبردی صنعت نفت اصفهان و اینکه بخش اعظمی از سبد انرژی کشور در این استان تأمین، فرآورش، انتقال و توزیع می‌شود بر تدوین سند جامع فرهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی خانواده بزرگ صنعت نفت استان تأکید کرد.

عسکری ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی کلیه صنایع نفت و گاز منطقه اصفهان گفت: در دولت مردمی سیزدهم خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم شریف استان صورت پذیرفته و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های تابعه صنعت نفت مستقر در استان اصفهان در تولید و اشتغال استان و کشور بسیار مهم بوده است.

وی افزود: توسعه فرهنگی و اجتماعی کارکنان یکی از اولویت‌های اصلی ماست و تلاش می‌کنیم با پیگیری مسائل در جلسات شورا، فضایی مناسب برای تبادل نظر و هم‌افزایی در این زمینه ایجاد کنیم.

در ادامه مدیران صنعت نفت اصفهان با تشریح روند عملکرد شرکت‌های متبوع، استفاده از ظرفیت موجود در اشتراک دانش و تجربیات و رفع چالش‌های مشترک را خواستار شدند و در خصوص راهکارهای همکاری‌های مشترک باهدف برطرف‌کردن چالش‌ها و مشکلات موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند و همچنین برنامه‌های آتی شورا و راهکارهای اجرایی برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده نیز مورد بررسی قرار گرفت.

خاطرنشان می‌سازد این نشست باهدف ایجاد هماهنگی بیشتر بین مجموعه صنعت نفت و تقویت همکاری‌ها در جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کارکنان برگزار شده است و مقرر شد نشست‌های بعدی به‌صورت دوره‌ای ادامه یابد.

ارسال نظر